Hormonspiral

Ønskedrømmer<3

Betatt av forumet
Aprilspirene 2023
Fikk hormonspiral i slutten av august. Siden da har jeg hatt småblødninger som kommer å går. Nå i det siste har det vart lenge. Har også vondt i korsryggen å har vondt i nedre del av magen. Nesten som nedpress... Erfaringer ?

Vært å sjekket den? At den sitter rett? Har hatt hormonspiral 2 ganger, men aldri vært borti blødninger/smerter.

Man kan ha småblødninger i halvt år før det gir seg, så må man enten være tålmodig..eller fjerne den ;) Kan prøve Ibux mot smertene ;)

Jeg har hatt spiral siden midten av juni. Og først nå har blødningene begynt å avta. Hender jeg også har littegranne smerter, men ikke mye :)

Jeg satte inn spiral i oktober i fjor, og har hatt uregelmessige blødninger til nå. Nå begynner det å komme jevnt. Ikke alle mister den helt heller.

Men smerter hadde jeg ikke.
Skal du på kontroll etter tre mnd for å sjekke den? Det var jeg.

Men har du smerter nå ville jeg nok sjekket.

Jeg hadde småblødninger og irritasjon/mildt ubehag første ganga jeg tok spiral. Varte ca 3 mnd, gyn sa det ikke var uvanlig å ha det sånn det første halve året. Men hvis du har smerter, så ville jeg ha sjekka det. :)

Jeg satte inn spiral i oktober i fjor, og har hatt uregelmessige blødninger til nå. Nå begynner det å komme jevnt. Ikke alle mister den helt heller.

Men smerter hadde jeg ikke.
Skal du på kontroll etter tre mnd for å sjekke den? Det var jeg.

Men har du smerter nå ville jeg nok sjekket.
Nei jeg fikk ikke tilbud om noe kontroll for å sjekke den... Tenkte å bestille en time selv å sjekke den så slipper jeg å gå rundt å tenke på det :)

Back
Topp