Hormonspiral

Lilleaprilnurk

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
I går satte jeg inn hormonspiral :) Det var litt ubehagelig siden livmorhalsen hadde blitt trang igjen. Legen måtte være litt "slem",som han selv sa :/ Vet ikke va han gjorde,men ubehagelig var det i hvertfall. Og rommet vi var på var superlite å veeeeldig varmt. Bli blek og svimmel av det :/ Men godt å tenke på at jeg ikke trenger å tenke på p-piller lenger :) Og kanskje slipper jeg mensen :) Håper bare det ikke er bivirkninger. Andre som skal sette inn/har satt inn spiral? :)

Fikk du sette inn allerede? Husker sist at legen ikke ville sette inn før etter 3 måneder, men at en gynekolog kunne gjøre det evt før.

Jepp,fikk satt inn nå. 8 uker siden fødsel :) Legen min gjør også gynokolgiske undersøkelser,så tipper han ikke har anbefalt meg dette om det ikke burde vært gjort :) Godt å være ferdig med det :)

Jeg vil også sette inn hormonspiral. Så fort som mulig ;)

Orker ikke tanken på å sette inn noen der nede! Takler dårlig p piller av alle slag!

Jeg tror jeg satser på at mannen kutter strengen. Vi skal ikke ha flere barn :)

Mannen min skal kutte strengen, har allerede fått time til leger.
Vi er ferdige med å få flere barn nå ;) så ser ingen grunn til at jeg skal måtte putte i kroppen masse hormoner fremover :p

Mannen min skal kutte strengen, har allerede fått time til leger.
Vi er ferdige med å få flere barn nå ;) så ser ingen grunn til at jeg skal måtte putte i kroppen masse hormoner fremover :p
Da er du heldig :) Jeg liker ikke tanken på å putte kroppen full av hormoner egentlig. Redd for bivirkninger. Menmen.. Tror ikke samboeren vil kutte strengen,selv om det er det som har vært best :) Han er over 40,så han kunne egentlig bare gjort det :) Har faktisk ikke vært diskutert her hos oss. Har ikke vært i tankene mine engang. Men nå har jeg spiral,så vi får heller diskutere kutting av streng senere ;)

Back
Topp