Hormonspiral..

Maybs

Elsker forumet
Hormonspiral....(ej lurte på om ej skal sette inn det, men veit ikkje helt ette å ha lest bivirkninger på den da... kan no bli mørkeredde ta mindre...[&:][:-])

Her er et utdrag fra felleskatalogen:

Svært vanlige (forekommer hos flere enn 1 av 10 brukere): Forandringer i blødningsmønsteret som kan innebære sporblødning, kortere eller lengre menstruasjonsperioder, uregelmessige blødninger, rikelig blødning, forlenget intervall mellom blødningene eller ingen blødninger i det hele tatt. Cyster i eggstokkene som kan forsvinne spontant.

Vanlige (forekommer hos flere enn 1 av 100 brukere): Væskeansamling, vektøkning, nedstemthet, nervøsitet, humørforandringer, hodepine, vondt i magen, underlivssmerter, kvalme, akne, ryggsmerter, menstruasjonssmerter, utflod, underlivsbetennelse, smerte eller spenning i brystet og utstøting av Levonova fra livmoren.

Mindre vanlige (forekommer hos færre enn 1 av 100 brukere): Infeksjoner i underlivet, hårvekst av maskulin type, håravfall og kløe.

Sjeldne (forekommer hos færre enn 1 av 1000 brukere): Redusert seksuell lyst, migrene, oppblåshet, hudutslett, urtikaria, eksem og perforasjon av livmoren.

E det nokken som he satt inn??

oi... e hadde så og si bestemt me for spiral no... meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen no ble e veldig usikker

ORIGINAL: Maybs

Mindre vanlige (forekommer hos færre enn 1 av 100 brukere): Infeksjoner i underlivet, hårvekst av maskulin type, håravfall og kløe.

Jeg har satt inn og jeg har ikke merket noe ennå.
Men synes jeg har fått litt skjegg?!? [:D]
Det er jo masse bivirkninger som kan komme på p-piller og alt så jeg prøver den jeg så får jeg heller ta den ut om jeg får masse hår på "kassen" eller noen andre tegn..... [;)]

Back
Topp