Hormonspiral

men nå synes ikke jeg å sette inn spiral var direkte behagelig, og det bør jo streng tatt andre ting være :P

Jeg hadde gruet meg så veldig, men det gikk greiere enn jeg trodde. MEN ikke direkte behagelig nei :)

Jeg ble annbefalt av legen min å ta 1 paracet og 1 ibux før jeg kom å få satt inn spiralen....så det skal jeg gjøre :) håper det går bedre :)

Ja jeg skulle og det, men glemte det

Men synes forsåvidt ikke at det var vondt :)

jeg fikk anbefalt å ta 3 ibux OG 2 paracet før jeg gikk inn :confused: Men tok "bare" 3 ibux, så det gjorde ikke noe vondt i det hele tatt ;) synes det verste var å få spekulumen satt inn jeg, resten kjente jeg ikke :p

jeg fikk anbefalt å ta 3 ibux OG 2 paracet før jeg gikk inn :confused: Men tok "bare" 3 ibux, så det gjorde ikke noe vondt i det hele tatt ;) synes det verste var å få spekulumen satt inn jeg, resten kjente jeg ikke :p

Synes den spekulumen er så vond:confused::eek::(

Det var så INNI H**** vondt sist gang, da ble jeg bare undersøkt! Så jeg satser på og ta 3 ibux og 2 paracet! DA må jeg vell bli passe dopa, så jeg ikke kjenner stort!

Ja, syns den er helt jævli selv:oops: pleier og måtte bruke den i plast, men synes den og er vond:(:(:(

Ja, de er så kantete å spille og ikke minst iskalde, kjennes ut som de har vært i kjøleskapet først :/

Ja, de er så kantete å spille og ikke minst iskalde, kjennes ut som de har vært i kjøleskapet først :/

Ja, skikkelig vondt og ekkelt:eek: også gjør det så innmari vondt når de skal sette den inn. Kjennes ut som den skjæres seg inn i underlivet:):oops:

Ja, syns den er helt jævli selv:oops: pleier og måtte bruke den i plast, men synes den og er vond:(:(:(

Legen min pleier heldigvis å legge den i et kar med varmt vann først! :)
Hadde vikarlege en gang jeg skulle til undersøkelse. En blodfersk fyr som hadde praksis fra universitetet. Fikk beskjed om at jeg kunne få ny time hvis jeg heller ville ha fastlegen min, men tenkte som så at det er like forbanna ubehageli uansett, så jeg kan like godt få det overstått.. :eek: Det skulle vise seg å være helt feil.. :confused:
For det første, var han helt nevrotisk og jeg så tydelig svetteperlene i pannen hans :eek: Når han sa "Bare slapp helt av og pust rolig.." så tror jeg egentlig han snakket mest til seg selv.. o_O Han fiklet og styrte på værre og det var uhorvelig mye mer ubehagelig enn når fastlegen min styrer på, så jeg var ganske letta da han sa at han straks var ferdig. :oops: Men da har selvsagt spekulumet kilt seg, og det er ikke snakk om at han får tatt av låsen og lukket det, så han svetter enda mer og gjentar mantraet sitt "Bare slapp helt av og pust rolig.." :confused: Og det er selvsagt når man ikke tror det kan bli flauere og mer ubehagelig at man kjenner at man må fise.. :eek:
Nå skal det sies at jeg klarte å holde på den, men det ble jo ikke akkurat no enklere å få lukka det dømrade spekulumet da jeg snurpa sammen det som snurpes sammen kan.. Trygt å si det er noe av det klammeste jeg har vært med på!! Morsomt å tenke på nå, for nå er det en god del år siden.. Ikke fullt så morsomt da man lå der med sokkene til værs :p

Hadde vikarlege en gang jeg skulle til undersøkelse. En blodfersk fyr som hadde praksis fra universitetet. Fikk beskjed om at jeg kunne få ny time hvis jeg heller ville ha fastlegen min, men tenkte som så at det er like forbanna ubehageli uansett, så jeg kan like godt få det overstått.. :eek: Det skulle vise seg å være helt feil.. :confused:
For det første, var han helt nevrotisk og jeg så tydelig svetteperlene i pannen hans :eek: Når han sa "Bare slapp helt av og pust rolig.." så tror jeg egentlig han snakket mest til seg selv.. o_O Han fiklet og styrte på værre og det var uhorvelig mye mer ubehagelig enn når fastlegen min styrer på, så jeg var ganske letta da han sa at han straks var ferdig. :oops: Men da har selvsagt spekulumet kilt seg, og det er ikke snakk om at han får tatt av låsen og lukket det, så han svetter enda mer og gjentar mantraet sitt "Bare slapp helt av og pust rolig.." :confused: Og det er selvsagt når man ikke tror det kan bli flauere og mer ubehagelig at man kjenner at man må fise.. :eek:
Nå skal det sies at jeg klarte å holde på den, men det ble jo ikke akkurat no enklere å få lukka det dømrade spekulumet da jeg snurpa sammen det som snurpes sammen kan.. Trygt å si det er noe av det klammeste jeg har vært med på!! Morsomt å tenke på nå, for nå er det en god del år siden.. Ikke fullt så morsomt da man lå der med sokkene til værs :p

Hahaha! Nå ler jeg ;-) dt hørtes flaut ut :-S

Jeg hadde en færsking en gang jeg skulle få ul av underlivet :-P
Jeg lå dr og viste alt sammen, og hun skulle ta undersøkelsen me di dr som ser ut som en dildo :-P hun fikla å styra, så sa hun etter en stund at hun fant ikke livmoren min :-P så hun tilkalte overlegen, men han var litt opptatt, så dær satt vi da :-P hun me "dildoen" inni "garasjn" min, og dt tok sikkert 15 min før han kom. Ingen sa noe og bare så andre veien :-P har aldri trodde jeg skulle bi glad for å se en 60 år gammel mann under slike omstendigheter :-P

Sent from my LT26w using BV Forum

Jeg hadde en færsking en gang jeg skulle få ul av underlivet :-P
Jeg lå dr og viste alt sammen, og hun skulle ta undersøkelsen me di dr som ser ut som en dildo :-P hun fikla å styra, så sa hun etter en stund at hun fant ikke livmoren min :-P så hun tilkalte overlegen, men han var litt opptatt, så dær satt vi da :-P hun me "dildoen" inni "garasjn" min, og dt tok sikkert 15 min før han kom. Ingen sa noe og bare så andre veien :-P har aldri trodde jeg skulle bi glad for å se en 60 år gammel mann under slike omstendigheter :-P

Oh lord:eek: Tror jeg dævver her jeg sitter:D

Sorry men måtte bare le, høyt, her jeg sitter! ...noe mannen for øvrig syntes var noe snodig, siden jeg sitter på toalettet :p

Sent from my ST25i using BV Forum

Hehehehe, det morsomt med litt flaue historier :P

Jeg hadde en færsking en gang jeg skulle få ul av underlivet :p
Jeg lå dr og viste alt sammen, og hun skulle ta undersøkelsen me di dr som ser ut som en dildo :p hun fikla å styra, så sa hun etter en stund at hun fant ikke livmoren min :p så hun tilkalte overlegen, men han var litt opptatt, så dær satt vi da :p hun me "dildoen" inni "garasjn" min, og dt tok sikkert 15 min før han kom. Ingen sa noe og bare så andre veien :p har aldri trodde jeg skulle bi glad for å se en 60 år gammel mann under slike omstendigheter :p

Hahaha unnskyld at jeg ler :p men det ER morsomt :D

Uff, for noen historier!
Det var slik jeg trodde det skulle bli første gang jeg var hos gyn, for slike historier har jeg hørt mye om.
Men han jeg går til er utrolig flink og rolig.
Han jobber på sykehuset også og det var han som opererte ut T og jammen meg han som hjalp Lillebror ut med sugekopp også :D

Men jeg må si jeg er litt skeptisk til at denne hormonspiralen skal fungere med en gang?! Håper det hvertfall..!

Hehe du store min, høres ikke ut som den mest behagelige opplevelsen nei og det er jo slike undersøkelser definitivt ikke i utgangspunktet:-)

Vil ikke at fastlegen skal foreta seg slike undersøkelser på meg, drar til privatklinikk, men det er dyrt da :confused:

Jeg var på ultralyd for å sjekke om den satt som den skulle, siden jeg hadde hatt mye vondt i magen. Den satt perfekt, men jeg hadde livmorbetennelse. Ellers småblør jeg litt/brunt utflod enda, satte den inn for 2-3 mnd siden.Men det er jo helt vanlig:-)

Jeg var på ultralyd for å sjekke om den satt som den skulle, siden jeg hadde hatt mye vondt i magen. Den satt perfekt, men jeg hadde livmorbetennelse. Ellers småblør jeg litt/brunt utflod enda, satte den inn for 2-3 mnd siden.Men det er jo helt vanlig:)

Bra du fant det ut da. Du hadde ikke betennelse pga spiralen, eller?

Bra du fant det ut da. Du hadde ikke betennelse pga spiralen, eller?

De vet jo ikke helt sikkert, men mest sannsynlig. Er jo ett fremmedobjekt i livmoren våres. Jeg fikk penicillinkur i 10 dager. Fastlegen min syntes det var rart de ikke tok den ut, men det ville jeg nok ikke gått med på med midnre det var en nødvendighet. Betalte tross alt en del penger for den, og vil jo være sikker i noen år fremmover. så penicillin ble det på meg, og har ikke noe vondt i magen nå :-)

Back
Topp