Hormonspiral

lurer på om det var fordi man kan få trøbbel med å bli gravid seinere etter å ha hatt det...

skulle ikke tro det siden den er uten hormoner egentlig?

nei, aner egentlig ikke! Men den kan jo stå inne i 10 år, så kan jo være det!

Oi, det er lenge det:(

Har ikke hatt sex på 8 måneder vi:eek:
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Jeg tror jeg går for kobber spiral, da kroppen min ikke er så gla i for mye hormoner :-P også får jeg så mye kviser av prevensjon med hormoner, ser ut som en 14 åring da :-P

Sent from my LT26w using BV Forum

Holy smokes! Det er på tide å hoppe i høyet :P hihi :p
Vi gifta jo oss når jeg var 32 uker på vei, så fram mot fødselen var det virkelig action på soverommet :D ;) ...mens nå er det litt mer trått, men glimter vel til annen hver uke e.l.

Jeg tror jeg går for kobber spiral, da kroppen min ikke er så gla i for mye hormoner :p også får jeg så mye kviser av prevensjon med hormoner, ser ut som en 14 åring da :p

da er nok kobber best ja! Kusina til mannen min blei gravid på kobber i fjord :p

Vi gifta jo oss når jeg var 32 uker på vei, så fram mot fødselen var det virkelig action på soverommet :D ;) ...mens nå er det litt mer trått, men glimter vel til annen hver uke e.l.
Jepp, satser på helga nå, får ta soverommet oppe mens hun sover nede:p

har funnet ut at vi må prøve å planlegge sånt litt! ;) Spontanitet fungerer ikke lengre :p Så prøver å legge det til helgene når hun sover ute på trappa, ikke så romantisk men det får så være :p

Så bra ;-)

Oij dt er lenge dt :-P da hadde jeg gådd på veggeo :-P

Får bare gjøre dt når dn lille sover ;-)

Oij dt er lenge dt :-P da hadde jeg gådd på veggeo :-P

Får bare gjøre dt når dn lille sover ;-)

Hehe merkelig nok savner jg det ikke, har nok gått for lang tid:oops:

Hehe merkelig nok savner jg det ikke, har nok gått for lang tid:oops:

Da er det vell bare å begynne sånn litt igjen...men jeg husker vår første gang etter fødselen, det var som å gjøre det for første gang, jeg var litt nervøs for om det ble vondt, og tenkte mye på om hva han syns :P

Men nå er alt som før ;)

Ja man må vel bare kaste seg ut i det:-)

her fikla vi litt på anna vis før vi kasta oss i det sånn "på ordentlig" ;) Ikke like skummelt det :p

Jeg tebker at om det gikk fint å sette inn spiralen med det syke instrumentet det innebærer, så burde kanskje andre ting gå fint og? :-p

Jeg tebker at om det gikk fint å sette inn spiralen med det syke instrumentet det innebærer, så burde kanskje andre ting gå fint og? :p

Hehe sant:-)

men nå synes ikke jeg å sette inn spiral var direkte behagelig, og det bør jo streng tatt andre ting være :P

Back
Topp