Hormonspiral

ca en uke etter! Spurte legen min om det var normalt og det var visst det, hun anbefalte at man "holdt ut" i 3 måneder før man vurderte å ta den ut igjen :confused: Nå er det gått to måneder...det varierer litt egentlig hvor mye jeg blør, noen dager må jeg bruke bind mens andre dager er det ingenting. Men frustrerende likevel!

ca en uke etter! Spurte legen min om det var normalt og det var visst det, hun anbefalte at man "holdt ut" i 3 måneder før man vurderte å ta den ut igjen :confused: Nå er det gått to måneder...det varierer litt egentlig hvor mye jeg blør, noen dager må jeg bruke bind mens andre dager er det ingenting. Men frustrerende likevel!

Skjønner at det er frustrerende!
Men om det gir seg etter tre måneder er det jo lite i forhold til fem år som den varer...
Stemmer det at den fungerer med en gang den er satt inn?

Jepp det stemmer! Vi rakk akkurat å teste farvannet før blødningene starta :p Orker liksom ikke å ta den ut heller når den kosta 1100kr :confused: Da holder jeg heller ut i 3 måneder ;)

Småblødninger her også...utrolig irriterende egentlig!Håper ikke de varer i 3 mnd...

Jepp det stemmer! Vi rakk akkurat å teste farvannet før blødningene starta :p Orker liksom ikke å ta den ut heller når den kosta 1100kr :confused: Da holder jeg heller ut i 3 måneder ;)

Ja, var litt det jeg tenkte på, om vi skulle hoppet i det før eventuelle blødninger starter :o

He he;):p

Tja, haha, får tenke på det :p

her er problemet å finne tid til slikt...snuppa legger seg jo ikke før meg, og hvis vi prøver oss etter at hun er sovna så våkner hun alltid :p

Jeg har slett ikke ork til sånt om dagen:( Er så trøtt:oops:

ja.. er ikke så greit :p

Bra det ikke bare er meg! ;)

Vil også tro det er samme årsaken her! ...og får man lyst så setter babygråt fort en stopper for det :p

Vil også tro det er samme årsaken her! ...og får man lyst så setter babygråt fort en stopper for det :p

Yes, kjenner til den og:p flere ganger når vi har prøvd,så har han våknet, selvom vi ikke er i samma rom engang;)

Har ikke prøvd helt enda vi :o

Vi hadde fin "ordning" på det en periode følte jeg, men så begynte snuppa å tulle på kveldene :confused: Og nå er det så og si umulig og legge henne i sin egen seng om kvelden o_O ...og da sier det seg selv at det blir lite action!

Jeg har tenkt å få satt inn kobberspiral....skulle egentlig gjøre det når jeg fikk tatt ut p-staven i armen...det var ikke noe for meg, så der dro 1200,- rett i dass :P

Var søstra mi som anbefalte det, hun ahr hatt det i 4 år snart :)

Jeg skal få satt inn min den 18....klarte ikke sist gang, det gjorde så INNI H**** vondt, legen trodde det var pga p-staven hadde påvirket livmoren min til å bli øm :/

tror ikke jeg hadde turt kobberspiral, har hørt om så mange som har blitt gravid med det :P og så sa legen min at hun kun ga det til de som ikke ville ha flere barn o_O

tror ikke jeg hadde turt kobberspiral, har hørt om så mange som har blitt gravid med det :p og så sa legen min at hun kun ga det til de som ikke ville ha flere barn o_O
sa hun hvorfor?

Back
Topp