Hormonspiral

wb83

Blir kjent med forumet
Noen som har erfaringer på hvor fort man blir gravid etter uttak av hormonspiral??

nei, men var det vondt å ta en ut? (jeg tror min må bli for evig tid...)

tok ca 6 mnd !

Og eg syns ikkje det va vondt å ta den ut ! Var bare litt ubehagelig, men det syns eg alt som foregår der nede e ;)

Lujele skrev:
Og eg syns ikkje det va vondt å ta den ut ! Var bare litt ubehagelig, men det syns eg alt som foregår der nede e ;)

ja det er vell det som er greia... ingenting med gu er vell direkte behagelig om man kan si det slik...

Mamma87_3 skrev:
Har ikke så mye erfaring,skulle ta den ut her om dagen men legen fant ikke trådene..:-( så det var mareritt delux og j**** ubehagelig..:-(
Må tilbake til spesialist..Håper jeg ikke ender opp som venninda mi som måtte i narkose for å få den ut..:-(

Har ingen planer om å bli gravid,bare bytte prevensjon.

neeeei, ikke si sånn.... jeg moter meg opp her om dagen... hvorfor skal du bytte prevansjon egentlig? funker ikke spiralen for deg?

Ble gravid med en gang, men mistet..
Så gikk det 6 mnd før spira satt..

Og jeg synes IKKE det var noe ubehagelig eller vondt å ta den ut! 

Var ikke vondt i det hele tatt, hverken å sette den inn eller ta den ut. Kjente et lite stikk da han satt den inn, men den var inne før jeg rakk å tenke at det var vondt. Jeg var dritnervøs både da den skulle inn og ut, men det tar 1 sekund!!  
Ble gravid 1 mnd etter den var ute.

Jeg tok den ut i august, ble gravid i oktober :)
Så egentlig pp2, men mannen var på sjøen første el, så det gikk vel egentlig på første forsøket  :)
Var ikke vondt å ta den ut - kjente ingenting ... Men å sette den inn derimot --------

Back
Topp