Hormonhodepine

Nr3DaKanskje<3

Glad i forumet
Augustbarna 2021
Noen som har hatt hodepine i starten av sv.skap pga hormoner?
Hvor i hode har du evt hatt vondt? :rolleyes:

Skikkelig slått ut i dag, av intens hodepine så lurer på om det kan være pga hormoner.
Kan selvsagt også være symptomer på sykdom (er snufsete også, litt antydning til halsvondt)...

Nei ikke i starten (litt i det siste da men relaterter det til lite søvn, kranglete unger og generelt sliten). Fikk derimot migrene på slutten av svangerskapet med de 2 minste

Håper noen har erfaringer rundt dette, for det lurer jeg også på nå! Har flere dager nå både lagt meg og stått opp med vondt i hodet. Veksler litt mellom at det føles "tett" og en smerte som sitter foran og strekker seg ut mot sidene. Kanskje dårlig forklart men:rolleyes: Har lagt skylda på eksamenslesing, for ellers kan jeg ikke se noen åpenbar grunn.. Har ikke tenkt på at hormoner kanskje har skylda:)

Jeg har ofte hodepine. Tror det kommer av mye hormon-forandringer. I tillegg til mye tanker og stress..

Skikkelig slått ut i dag, av intens hodepine så lurer på om det kan være pga hormoner.
Kan selvsagt også være symptomer på sykdom (er snufsete også, litt antydning til halsvondt)...

Husk at snufsete og halsvondt og intens hodepine kan være corona.. noen venner av meg hadde det for noe uker siden og hodepinen var det verste sa de.

Ellers så hadde jeg hodepine/migrene daglig fra uke 14 til fødsel med første barn. Hadde noen dager innimellom før det også, men husker ikke hvor tidlig det startet.

Håper noen har erfaringer rundt dette, for det lurer jeg også på nå! Har flere dager nå både lagt meg og stått opp med vondt i hodet. Veksler litt mellom at det føles "tett" og en smerte som sitter foran og strekker seg ut mot sidene. Kanskje dårlig forklart men:rolleyes: Har lagt skylda på eksamenslesing, for ellers kan jeg ikke se noen åpenbar grunn.. Har ikke tenkt på at hormoner kanskje har skylda:)

Akkurat slik kjenner eg det også, veldig slitsomt!
Kjenner øynene er mer vare for lys også når det står på som verst :rolleyes:

Lykke til med eksamen :D

Husk at snufsete og halsvondt og intens hodepine kan være corona.. noen venner av meg hadde det for noe uker siden og hodepinen var det verste sa de.

Ellers så hadde jeg hodepine/migrene daglig fra uke 14 til fødsel med første barn. Hadde noen dager innimellom før det også, men husker ikke hvor tidlig det startet.

Ja, blir nok en telefon til kornarelefonen i morgen uansett :rolleyes:
Er nok ikkje veldig sansynlig, for me bor på et sted uten særlig smitte og lever ellers stort sett rundt de samme folkene. Men - man vet jo aldri!

Håperi hvertfall det går over nokså kjapt :D Gidt vant med hodepine, og denne kjennes uvanlig ut ift det eg slet med for noen år siden.

Jeg hadde mye vondt i hodet i mitt første svangerskap.. Hadde det til og fra i over en måned. :sorry: kunne få resept på paralgin forte men turte aldri og ta det.. Så tok litt paracet på det verste. Men det er som du beskriver at det var det fra jeg våknet og til jeg la meg.. Håper det gir seg for deg snart

Back
Topp