Hormones made me do it :P

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Har ikke vert så veldig plaget med dem under svangerskapet heldigvis, men de slår til i ny og ned, og gjerne uten forvarsel ;)

I stad var meg og mannen ute på en kjøretur og så kom det en fin sang på radioen, var vel Bryan Adams med Heaven, hvor jeg snur meg til til han og synger "Baby your all that I want" og resten av refrenget og så plutselig blir jeg bare fylt til randen med kjærlighet og føler meg så nyforelsket igjen :love7 så tårene kommer i strie elver nedover kinna mine :-P haha Han ble veldig rørt da, for det er ikke så ofte jeg viser følelsene mine :Heartred

Tenkte vi kunne dele litt hormonell erfaring her ;) om så du har vert en skikkelig bitch eller bynt å grine pga skolissa ikke samarbeida ;)

:wav

Vel, i går var det familiekaffe og konsert i barnehagen, og fireåringen + alle de andre barna sang "Den siste sang." Da eant tårene :-)

Jeg ble dritforbanna på mannen da han tok med vannflaska mi på jobb, for så å glemme den igjen.. Dusten! Hehe

Mannen er flink til å ordne ting, men ikke alltid så flink til å rydde helt ferdig etter seg. Ble så forbanna på en skrutrekker han hadde lagt på badet at jeg bare måtte gå og legge meg. Blei utslitt av å bli så sinna. Visste jo godt at det var en filleting å bli sint for og...

jeg satt meg akkurat opp på kontoret, ble så sinna på mannen da han skulle nyhetene... alltid han som bestemmer hva vi skal se på TV.. så gikk avsted før jeg hadde smelt hele skåla med frokostblanding i trynet hans.. he he he

Mannen er flink til å ordne ting, men ikke alltid så flink til å rydde helt ferdig etter seg. Ble så forbanna på en skrutrekker han hadde lagt på badet at jeg bare måtte gå og legge meg. Blei utslitt av å bli så sinna. Visste jo godt at det var en filleting å bli sint for og...
jeg satt meg akkurat opp på kontoret, ble så sinna på mannen da han skulle nyhetene... alltid han som bestemmer hva vi skal se på TV.. så gikk avsted før jeg hadde smelt hele skåla med frokostblanding i trynet hans.. he he he

Hahaha herregud så herlige dere er :D ler så jeg griner her ;)

Jeg har fått sykt mange gråteanfall i løpet av graviditeten.... Forstår ikke at han holder ut med meg :p

En gang ganske i begynnelsen når jeg var kvalm skulle vi ha potetstappe og spanske kjøttboller i tomatsaus. Jeg lagde potetstappa og han skulle lage kjøttbollene. Det endte med at jeg hylgrein for han la tomatsausen over kjøttbollene istedenfor under.

Kom hjem fra jobb og var kjempesliten, hadde vært på butikken for å handle ingredienser til lasagne. Kom hjem og mannen spilte dataspill. Spurte om hjelp til å rive ost, og fikk til svar at han skulle gjøre det etterpå *etterpå er ikke bra nok!!* For å si det sånn endte hele lasagnen i vasken og jeg la meg til i senga å hylgrein :p

Huff, dette er faktisk bare noen av episodene våre....

Har ikke vert så veldig plaget med dem under svangerskapet heldigvis, men de slår til i ny og ned, og gjerne uten forvarsel ;)

I stad var meg og mannen ute på en kjøretur og så kom det en fin sang på radioen, var vel Bryan Adams med Heaven, hvor jeg snur meg til til han og synger "Baby your all that I want" og resten av refrenget og så plutselig blir jeg bare fylt til randen med kjærlighet og føler meg så nyforelsket igjen :love7 så tårene kommer i strie elver nedover kinna mine :p haha Han ble veldig rørt da, for det er ikke så ofte jeg viser følelsene mine :Heartred

Tenkte vi kunne dele litt hormonell erfaring her ;) om så du har vert en skikkelig bitch eller bynt å grine pga skolissa ikke samarbeida ;)

:wav
Haha du er jo kjempe søt da! Skjedde meg akkurat det samme.. Ba han høre på en sang og sa at dette kun var til han og at jeg elska han så høyt og bla bla.. Seff tårer med! Han ble så rørt at han felte noen tårer selv han også.. Men så angret jeg!!! Han kom nemlig en time etter det vi hadde avtalt. Han ble stengt ute og sov i terrassen med bikkja den dagen.

Last edited:
Det å be om en spesifikk ting og du får noe helt annet istede, dét.., ja akkurat dét, kan jeg klikke helt på:confused::oops: verste jeg vet!

Eks. En stripe med ketchup på pølsa betyr EN j***e stripe, ikke to! For da kan han/hun spise det selv!

Haha du er jo kjempe søt da! Skjedde meg akkurat det samme.. Ba han høre på en sang og sa at dette kun var til han og at jeg elska han så høyt og bla bla.. Seff tårer med! Han ble så rørt at han felte noen tårer selv han også.. Men så angret jeg!!! Han kom nemlig en time etter det vi hadde avtalt. Han ble stengt ute og sov i terrassen med bikkja den dagen.
Det å be om en spesifikk ting og du får noe helt annet istede, dét.., ja akkurat dét, kan jeg klikke helt på:confused::oops: verste jeg vet!

Eks. En stripe med ketchup på pølsa betyr EN j***e stripe, ikke to! For da kan han/hun spise det selv!

Hahaha jeg dævver :joyful: også på verandaen da :D Beste jeg har hørt ;) og det er sant, en stripe er en, ikke to ;)

Jeg er veldig hormonell, men i begynnelsen av graviditeten var jeg ekstrem. Husker vi hadde vært på tur og spist mye junk så gledet meg til hjemmelaget mat og salat som mannen skulle lage. Da vi satt oss til bordet hadde han laget lite salat og i tillegg hadde han laget den "feil" for han hadde ikke laget den sånn som jeg gjør det. Satt og gråt mens jeg spiste, huff. :p

Og i dag så hadde mannen plukket en pitteliten hestehov (vi bor i Nord-Norge så det er et sjeldent syn så tidlig på året) og jeg begynte å gråte for han var så snill og nå var det vår :p

Er generelt bare blitt en bitch dette svangerskapet :-/ fatter ikke at han fortsatt bor med meg. Hadde jeg vert han hadde jeg flytta for lenge siden!

Har knapt nok merket noe til hormoner jeg, haha :P Eneste tilfellet jeg har hatt var en gang jeg skulle gå i dusjen og så meg selv i speilet, og følte meg såå tjukk. Så begynte jeg bare å hylgrine, og mannen kom inn på badet og skjønte ingenting og det eneste han klarte å komme med var "jammen, kjære du.. Du er jo ikke tjukk, du er jo bare gravid?" Og så ut som tidenes spørsmålstegn haha :P :D

Ellers har jeg vært ekstremt heldig med disse hormonene, og det påpeker mannen veldig ofte også. Jeg har vært like blid og like bråsint som vanlig :D

Satt i badeland å så på mannen og datteren min på 3 år koste seg i bassenget å lekte så fint ilag, samtidig som jeg kjente på lillebror i magen som sprellet. Plutselig ble jeg bare fylt til randen av kjærlighet, følte meg som verdens heldigste og klumpen i halsen ble så sterk at jeg ikke klarte å holde tårene tilbake. Løp så fort jeg kunne inn på doen å gråt, gråt og gråt! Haha...

Har knapt nok merket noe til hormoner jeg, haha :p Eneste tilfellet jeg har hatt var en gang jeg skulle gå i dusjen og så meg selv i speilet, og følte meg såå tjukk. Så begynte jeg bare å hylgrine, og mannen kom inn på badet og skjønte ingenting og det eneste han klarte å komme med var "jammen, kjære du.. Du er jo ikke tjukk, du er jo bare gravid?" Og så ut som tidenes spørsmålstegn haha :p :D

Ellers har jeg vært ekstremt heldig med disse hormonene, og det påpeker mannen veldig ofte også. Jeg har vært like blid og like bråsint som vanlig :D

Har vert utrolig heldig selv, så blir så tatt på senga de fangene jeg byner :-P

Satt i badeland å så på mannen og datteren min på 3 år koste seg i bassenget å lekte så fint ilag, samtidig som jeg kjente på lillebror i magen som sprellet. Plutselig ble jeg bare fylt til randen av kjærlighet, følte meg som verdens heldigste og klumpen i halsen ble så sterk at jeg ikke klarte å holde tårene tilbake. Løp så fort jeg kunne inn på doen å gråt, gråt og gråt! Haha...

Aaw for en herlig følelse <3 Har selv løpt vekk når det byner, orker ikke spørsmål og sont, for der har man ikke svar på der og da ;)

Min mann er ikke vant med å feire bursdager, men har har feiret noen siden han kom til Norge. Likevel så er det med overraskelse på senga, kort osv ganske uvant, og da jeg hadde bursdag så ble jeg så skuffet for at jeg ikke fikk ett kort på senga eller noe. Ble kjempe lei meg, og sa det til han. Senere skulle jeg dra til mamma og pappa, og da kom han løpende med ett kort han hadde kjøpt og skrevet i, og da fikk jeg så dårlig samvittighet så jeg satt på bussen og gråt hele veien hehe.
Jeg kjefter så mye, og så gråter jeg etterpå fordi jeg føler meg så urimelig. Godt jeg er flink å gi små overraskelser :D

Min mann er ikke vant med å feire bursdager, men har har feiret noen siden han kom til Norge. Likevel så er det med overraskelse på senga, kort osv ganske uvant, og da jeg hadde bursdag så ble jeg så skuffet for at jeg ikke fikk ett kort på senga eller noe. Ble kjempe lei meg, og sa det til han. Senere skulle jeg dra til mamma og pappa, og da kom han løpende med ett kort han hadde kjøpt og skrevet i, og da fikk jeg så dårlig samvittighet så jeg satt på bussen og gråt hele veien hehe.
Jeg kjefter så mye, og så gråter jeg etterpå fordi jeg føler meg så urimelig. Godt jeg er flink å gi små overraskelser :D

De prøver så godt de kan de mannfolka <3 :)

Har heldigvis ikke hatt så mangen utbrudd, men blir fort irritert og kan virke sur men prøver og ikke bli sint når storebror er våken;) Men på lørdag når storebror skulle hvile, sa jeg at jeg går å legger meg, og sov nesten 3timer. Når jeg kom ned i stuen hadde sambo og storebror bestilt seg pizza, jeg hadde planer om nachos (sefølgelig uten og ha sagt ifra, men ble små sur;)) Men det jeg ble mest sur for var at pizza var med pepperoni og det spiser jeg ikke, samtidig som de ikke hadde vekket meg og spurt hva jeg ville ha;p
Etter storebror var lagt kjørte jeg bare på butikken og kjøpte meg en kyllingburger og digg til meg selv uten å si noe til sambo eller kjøpe til ham. Han så rart på meg når jeg kom hjem, og kjørte ut selv å handlet etter en stund. Men kom tilbake med brus og 2sjokolader til meg:-) Tror han forsto hintet mitt:p

Back
Topp