Hormoner

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Noen som har noe artige eller kansje søte historier om svangerskaps hormonene sine?? Hadde vert artig og høre om[;)]
Når jeg tenker tilbake på de første måndene nå,så må jeg nesten le litt av meg selv[:D]

Hei!
Ja, det har jeg faktisk! De første månedene av svangerskapet gikk jeg rundt som ei tikkende hormonbombe. Skulle ingenting til før jeg ble sint, redd eller begynte å gråte. Og så ble jeg så fryktelig skvetten!!!
Samboeren min er en skikkelig fotballidiot, en veldig engasjert en! Han har en tedens til å hoppe ut av sofaen, rope og brøle når han ser på fotballkamper, noe jeg egentlig er vant med siden faren min også er sånn [:)] Men så var det en kveld da jeg var ca. 3 mnd på veg at han satt og så fotballkamp på TV og jeg satt ved siden av og leste. Plutselig scorte laget "hans", og han hopper opp og roper JAAAAA! Å herregud som jeg skvatt! Jeg ble så redd at jeg begynte å grine! Da måtte han le litt av meg kan du si [:D]

Ikke bare det, men jeg ble så sinnssykt redd andre biler når vi var ute og kjørte. Trodde seriøst at alle hadde tenkt til å kjøre på oss. Ganske slitsomt kan du si!!! Og teit! [:D]

He He[:D]
Jeg kjenner meg igjen i det og være skvetten..Kan ikke komme på noen spesielle ganger,men vist jeg først kvapp så ble jeg så utrolig sint.
Ja er mye jeg kan tenke tilbake på som egentlig bare var helt teit oxo..
Hadde vi noe jeg ikke likte til middag så var det ingen som tenkte på meg lenger og kunne ta litt hensyn til meg..hehe..off..

Back
Topp