Hormoner

Pionb

Glad i forumet
Novemberlykke 2022
Oh la la:angelic::mad::happy:!
Flere som kjenner på det?
Kort lunte , tenner fort, kun på mannen vel og merke, og gråter raskt. Slitsomt:hungover::smiley-bounce022 følsom x 100. Likt som sist.
 
Kjenner meg igjen ja:(
Har adhd og er uten medisiner i tillegg, så i morgen blir det time til øyeblikkelig hjelp.
Må ha sinnemestrings kurs og hjelp til å kontrollere følelser osv…
Orker ikke rot, høye lyder etc.
Jeg som ellers er døds aktiv og sosial, har blitt deprimert og ønsker være alene og Gud forby om
Noen tar på meg…. Sambo får dyppa’n 1 gang hver 14 dag, kontra 5 ganger i uka liksom.
Også føler jeg at jeg bare kjefter på gutta hjemme og er en bedriten mamma liksom:smiley-angry017
Sliter max!
Håper det blir bedre for oss begge :Heartred
 
Kjenner meg igjen ja:(
Har adhd og er uten medisiner i tillegg, så i morgen blir det time til øyeblikkelig hjelp.
Må ha sinnemestrings kurs og hjelp til å kontrollere følelser osv…
Orker ikke rot, høye lyder etc.
Jeg som ellers er døds aktiv og sosial, har blitt deprimert og ønsker være alene og Gud forby om
Noen tar på meg…. Sambo får dyppa’n 1 gang hver 14 dag, kontra 5 ganger i uka liksom.
Også føler jeg at jeg bare kjefter på gutta hjemme og er en bedriten mamma liksom:smiley-angry017
Sliter max!
Håper det blir bedre for oss begge :Heartred

Usj. Det hørtes virkelig ikke noe særlig ut. Håper du føler du får god nytte av kurs :happy:
Du er garantert ingen bedriten mamma . Hormonene gjør jo at vi føler alt sterkere også .

Jeg har det ikke så ille, men hormoner er virkelig ikke bare bare:Heartred
 
Usj. Det hørtes virkelig ikke noe særlig ut. Håper du føler du får god nytte av kurs:happy:
Du er garantert ingen bedriten mamma . Hormonene gjør jo at vi føler alt sterkere også .

Jeg har det ikke så ille, men hormoner er virkelig ikke bare bare:Heartred
Tusentakk for gode ord :Heartred
 
Merker ikke sååå mye til hormonene, men på skoleavslutning for 7. trinn igår så skreik jeg gjennom hele :laughing002
Ellers var jeg værre i starten men kan fortsatt tenne ganske enkelt men varer i 10 sekunder så er alt normalt igjen :shy:
 
Har ikke så mye filter om dagen, sier rett ut hva jeg mener:bag: Fyrer lett! Ikke gøy.
 
Merker ikke sååå mye til hormonene, men på skoleavslutning for 7. trinn igår så skreik jeg gjennom hele :laughing002
Ellers var jeg værre i starten men kan fortsatt tenne ganske enkelt men varer i 10 sekunder så er alt normalt igjen :shy:
Samboer er lærer, og hadde avslutning for sitt 7. trinn forrige uke. Jeg kjenner ingen av elevene eller noen av foreldrene, men møtte opp og så forestillingen da samboer ville jeg skulle komme. På første sangen fikk jeg masse tårer i øynene av at disse elevene jeg ikke kjenner ble så fort store, og tenkte på hvor fort tiden kommer til å gå med han lille i magen. Har også en tendens til å bli veldig sur på samboer for absolutt ingenting for tiden. Heldigvis er han ekstremt tålmodig og forståelsesfull, og vet akkurat hvordan han skal håndtere meg for at det ikke skal eskalere :facepalm:
 
jaaa. Hormonene tuller sånn til. Har hatt to ganger jeg bare har klikka ukontrollert (med mannen, ikke barna), og grått høylytt, hulka… sååå teit. Unnlot nesten å dra på konsert ene gangen fordi jeg følte meg så teit etterpå. Men det gikk over. Men merker jeg må jobbe mer med grensene mine og hvordan jeg reagerer på ting enn før :angelic:
 
Back
Topp