Hormoner?

Saeria

Flørter med forumet
Er det noen som vet hvor lenge etter fødsel disse svangerskaps hormonene fortsatt "sitter" i? Datteren min ble født for snart 10mnd siden, men jeg er fortsatt overfølsom. Tåler ingenting før jeg tuter.
Er jo litt slitsomt i lengden å ha det sånn. Greit nok har jeg alltid vert følsom, men nå har det tatt helt av...[:D]
 
Du kommer til og ha litt ekstra hormoner så lenge du ammer... Vet ikke om du gjør det jeg da,men det er det eneste jeg kommer på...
 
Hei.
 
Her hjemme blir jeg mobbet...jeg er helt håpløs.
Det er to uker siden jeg sluttet å amme pga sopp,åpne sår og brystbetennelse.Så da fikk jeg nok!Stakkars snuppa gulpet jo blod fra det ene brystet. Ihvertfall så er jeg skikkelig i ammetåke.
Glemmer alt!(blandt annet at jeg hadde satt på tåteflasker til koking en morgen,dro avgårde,kom hjem 4 timer senere til ett røyk belagt hus.Heldigvis ingen brann,men tre smeltete flasker i en kjele.Vi måtte bo hos mine foreldre i en uke mens det ble gjort rent der.)
Klarer ikke prate en hel setning uten å stottre eller/og prate feil.Tenker lite logisk.
Jeg gir opp snart.....he he
 
Men vi får trøste oss med at det vil jo gå over.
Hva vi jenter skal igjennom.......
 
Ja, ikke sant. Alt vi må igjennom. Jeg ammer ikke lengre, og har ikke gjordt det siden lille jenta var 2mnd. Kanskje jeg bare må leve med overfølsomheten min. Håper jo det vil gi seg etter vert men tiden får vise, imellom tiden får jeg bare ha ett stort lager av kleenex lomme tøkler liggende. He,he.[:D]
 
Back
Topp