Fy fader så hormonell jeg er. Alt er galt, er sjukt sur og grinete 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tar lett til tårer. Har lite overskudd. Haha nei det orker jeg ikke. Jeg så The perfect storm i stad, syns den var ganske så trist.For guds skyld ikke sett deg ned å se titanic, shindlers list eller lignende!![]()
Kjenner meg igjenJeg blir så fort forbanna for tiden. Sånn skikkelig fly forbanna med hjertebank og lyst til å slå til noen. Blir helt skremt![]()

Selvfølgelig er det ikke deg, det er alle andreI dag har alle de andre i familien min vært SÅ håpløse og irriterende.... Det er nok iiiikke jeg som er hormonell![]()
Jeg gikk gjennom mitt forrige svangerskap med lite symptomer, og alt var fintJeg er også full av humørsvingninger. Jeg har ikke symptomer og stresser masse grunnet det. Halve dagen tror jeg spiren er død og at de manglene symptomene er grunnet MA. Bekymrer meg sprø til tiderTar lett til tårer. Har lite overskudd.
Prøver å ta kontroll over tankene men er så redd det er over uten at jeg vet det. Har ultralyd 27 februar, det virker en evighet til![]()

Det er ikke oss, det er alle andreHar det på samme måte... jeg føler alle andre er problemet så da skjønner jeg jo at det ligger hos meg.. men allikavel altså, alle er litt teite for tida![]()
Får håpe det holder seg sånn daJeg blir kun heldigvis lettere irritert bare, men går fort over igjen![]()
Jeg gikk gjennom mitt forrige svangerskap med lite symptomer, og alt var fintprøv å tenke positivt
![]()
Klager på noe annet jeg. Idag føler jeg meg helt fin, ingen symptomer og er redd for jeg ikke er gravid mer!?!?!?? Ingen kvalme, ingen såre bryster, føler meg ikke uggen, føler meg normal. Har ingen blødninger eller noe, men mensenmurringer. Livredd![]()