Hormoner

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Fy fader så hormonell jeg er. Alt er galt, er sjukt sur og grinete :arghh:

For guds skyld ikke sett deg ned å se titanic, shindlers list eller lignende! ;)

Har det på samme måte... jeg føler alle andre er problemet så da skjønner jeg jo at det ligger hos meg.. men allikavel altså, alle er litt teite for tida :D:eek:

Haha, jeg er jo i hvertfall ikke problemet, alle rundt meg er jo helt håpløse;):hilarious:

Jeg er også full av humørsvingninger. Jeg har ikke symptomer og stresser masse grunnet det. Halve dagen tror jeg spiren er død og at de manglene symptomene er grunnet MA. Bekymrer meg sprø til tider :smiley-ashamed008 Tar lett til tårer. Har lite overskudd.

Prøver å ta kontroll over tankene men er så redd det er over uten at jeg vet det. Har ultralyd 27 februar, det virker en evighet til :oops:

Haha samme her :p går som en tikkende bombe :hilarious:

I dag har alle de andre i familien min vært SÅ håpløse og irriterende.... Det er nok iiiikke jeg som er hormonell :meh:

Jeg blir så fort forbanna for tiden. Sånn skikkelig fly forbanna med hjertebank og lyst til å slå til noen. Blir helt skremt :bag:

I dag har alle de andre i familien min vært SÅ håpløse og irriterende.... Det er nok iiiikke jeg som er hormonell :meh:
Selvfølgelig er det ikke deg, det er alle andre :rolleyes:

Jeg er også full av humørsvingninger. Jeg har ikke symptomer og stresser masse grunnet det. Halve dagen tror jeg spiren er død og at de manglene symptomene er grunnet MA. Bekymrer meg sprø til tider :smiley-ashamed008 Tar lett til tårer. Har lite overskudd.

Prøver å ta kontroll over tankene men er så redd det er over uten at jeg vet det. Har ultralyd 27 februar, det virker en evighet til :oops:
Jeg gikk gjennom mitt forrige svangerskap med lite symptomer, og alt var fint :) prøv å tenke positivt :Heartbigred

Har det på samme måte... jeg føler alle andre er problemet så da skjønner jeg jo at det ligger hos meg.. men allikavel altså, alle er litt teite for tida :D:eek:
Det er ikke oss, det er alle andre :P

Jeg blir kun heldigvis lettere irritert bare, men går fort over igjen :happy:

Ja det kommer og går. Hold meg unna alt av triste filmer for tåler veldig lite. Føler meg super sensitiv

Jeg blir kun heldigvis lettere irritert bare, men går fort over igjen :happy:
Får håpe det holder seg sånn da :P jeg er en tikkende bombe av og til

Klager på noe annet jeg. Idag føler jeg meg helt fin, ingen symptomer og er redd for jeg ikke er gravid mer!?!?!?? Ingen kvalme, ingen såre bryster, føler meg ikke uggen, føler meg normal. Har ingen blødninger eller noe, men mensenmurringer. Livredd :sad010

Klager på noe annet jeg. Idag føler jeg meg helt fin, ingen symptomer og er redd for jeg ikke er gravid mer!?!?!?? Ingen kvalme, ingen såre bryster, føler meg ikke uggen, føler meg normal. Har ingen blødninger eller noe, men mensenmurringer. Livredd :sad010

Hvor langt er du på vei? Jeg hadde symptomer frem til forige helg, ca uke 5. Så forsvant alt. Kanskje du opplever det samme?
Engster meg så mye at samboeren tvang meg til å ringe min psykolog bror i går :smiley-ashamed008

Back
Topp