Hormoner!!

Tulipan:)

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Vårspirene 2021
Har opplevd en oppsving i hormoner den siste uken. Mye mer irritabel, lettrørt, sint, lei meg, tar lett til tårene. Svinger veldig i humøret. Har en jobb som krever mye psykisk og følelsesmessig, så kjenner jeg blir lett sliten av alle inntrykkene nå når jeg er så hormonell.................. Andre som opplever en økning i 3. trimester?
 
Har opplevd en oppsving i hormoner den siste uken. Mye mer irritabel, lettrørt, sint, lei meg, tar lett til tårene. Svinger veldig i humøret. Har en jobb som krever mye psykisk og følelsesmessig, så kjenner jeg blir lett sliten av alle inntrykkene nå når jeg er så hormonell.................. Andre som opplever en økning i 3. trimester?
Åh absolutt! Siste innspurt nå!
 
Har opplevd en oppsving i hormoner den siste uken. Mye mer irritabel, lettrørt, sint, lei meg, tar lett til tårene. Svinger veldig i humøret. Har en jobb som krever mye psykisk og følelsesmessig, så kjenner jeg blir lett sliten av alle inntrykkene nå når jeg er så hormonell.................. Andre som opplever en økning i 3. trimester?
Jepp nå i, 3 trimester dobles hormonene igjen, derfor kan noen bli kvalme igjen etc, mer trøtte. Nå trenger kroppen mye hvile igjen.
 
Har opplevd en oppsving i hormoner den siste uken. Mye mer irritabel, lettrørt, sint, lei meg, tar lett til tårene. Svinger veldig i humøret. Har en jobb som krever mye psykisk og følelsesmessig, så kjenner jeg blir lett sliten av alle inntrykkene nå når jeg er så hormonell.................. Andre som opplever en økning i 3. trimester?


Sååå enig! Phu! Litt over to mnd igjen nå..
 
Har ikke merket noe særlig til humørsvingninger enda, men jeg har blitt vanvittig trøtt igjen. Har lyst til å legge meg klokka sju på kvelden, og sliter med å stå opp på morgenen.
 
Merker at trøttheten kommer mer sigende nå, ja. Spiser ikke så mye om dagen heller, kjenner ikke på sult og stort behov for mat. Spiser jevnlig, men lite.
Har et stort behov for nærhet til mannen, og jeg er mere lettrørt. Så lenge jeg ikke blir irritabel og trist, slik jeg var før positiv test, så er det greit ;)
Nå venter jeg i grunnen bare på at det skal bli mer vann i kroppen og veldig vektøkning. Hadde vært godt å slippe..!
 
Back
Topp