Hormoner....

Spurv

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2018
Hvordan går det med hormonene damer?

Jeg er frøken krutt-tønne! Koker bare jeg tenker på enkelte ting. Og han stakkaren jeg bor sammen med er en stor trigger til eksplosjoner. I mine øyne så skjønner han ingenting for tiden og gjør alt feil. Og det er uansett hva han gjør/ikke gjør :wacky: Tårene kommer og lett, men er mest sint :hilarious:

Får skikkelig dårlig samvittighet m jevne mellomrom..... :rolleyes:

Helt grusomt! Kjenner meg godt igjen i 3åringens sinneanfall for tida, har det akkurat sånn sjøl. :p Blir så sinna! Også kommer tårene plutselig trillende, i stad gråt jeg fordi vi ikke hadde milo...

Kjenner veldig godt til hormon-overloado_O:happy090:gen113 Jeg er følsom til vanlig også altså,men nå kan jeg bli lei meg for ingenting:wtf Jeg var mer sint og über hormonell på den måten når jeg gikk med jentene. Mens nå er jeg mer sår på en måte!? Men joda, mannen irriterer jeg meg grønn over flere ganger daglig:shifty::bom

Helt grusomt! Kjenner meg godt igjen i 3åringens sinneanfall for tida, har det akkurat sånn sjøl. :p Blir så sinna! Også kommer tårene plutselig trillende, i stad gråt jeg fordi vi ikke hadde milo...

Kjenner veldig godt til hormon-overloado_O:happy090:gen113 Jeg er følsom til vanlig også altså,men nå kan jeg bli lei meg for ingenting:wtf Jeg var mer sint og über hormonell på den måten når jeg gikk med jentene. Mens nå er jeg mer sår på en måte!? Men joda, mannen irriterer jeg meg grønn over flere ganger daglig:shifty::bom

Det er godt vi er flere :hilarious: :wtf:angryfire

Ikke helt i vater ;) 3 års trass :smiley-angry017

Jeg snakket med ei venninne i går. Hun har det litt på samme måte som oss. Eneste forskjellen er at hun ikke er gravid :wacky::hilarious:

Jeg har faktisk flata litt ut, er ikke så crazy om dagen. For noen uker siden var det helt krise:android: så jeg venter egentlig bare på at det kommer tilbake!

Jeg har faktisk flata litt ut, er ikke så crazy om dagen. For noen uker siden var det helt krise:android: så jeg venter egentlig bare på at det kommer tilbake!

Så utrolig deilig :) For alle parter :hilarious:

Hadde ca 3 dager hvor jeg flatet litt ut. Men kom tilbake med flerdoblet hormonstyrke:hilarious:

Hihiiiii:hilarious::hilarious: musikk i mine ører :hilarious::singing::headphone:
Jeg kan ikke si jeg har sluppet unna nei ,men det er heldigvis ikke like ille hver dag :) noen ganger kan jeg gå i lufta av filleting... ting som ikke er verdt å bruke energi på engang,meeeen... så var det disse hormonene da:p

Back
Topp