Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, den har jeg ikke sett Huff, man tar lett til tårene merker jeg.Har dere sett den reklame greia som går over alt nå i forbindelse med kvinnedagen der barn gjør samme jobb men gutten får mer snop enn jenta?
Begynte å grine av den!![]()
Da jeg kjørte til jobb i går begynte jeg av en eller annen grunn å tenke på da McDreamy (i Greys anatomy) dør, også begynte jamen tårene å trille [emoji14] Gråter også av Ina Wroldsen - Strongest, men det har jeg gjort lenge.Har dere sett den reklame greia som går over alt nå i forbindelse med kvinnedagen der barn gjør samme jobb men gutten får mer snop enn jenta?
HAHA jeg elsker sånne historierDa jeg kjørte til jobb i går begynte jeg av en eller annen grunn å tenke på da McDreamy (i Greys anatomy) dør, også begynte jamen tårene å trille [emoji14] Gråter også av Ina Wroldsen - Strongest, men det har jeg gjort lenge.

Ja, det var faktisk utrolig trist [emoji14]HAHA jeg elsker sånne historier
Men det var DRITTRIST når han døde da.... til ditt forsvar![]()
Der måtte jeg smile. Begynte seriøst og virkelig grine når jeg så den. Ble så rørt av de fine barna [emoji173]Har dere sett den reklame greia som går over alt nå i forbindelse med kvinnedagen der barn gjør samme jobb men gutten får mer snop enn jenta?