Hormoner

Shentz

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
Jeg er seriøst helt slått ut av hormoner. Jeg griner av ALT! Jeg såg medaljesermonien med Aksel Lund Svindal og Kjetil Jansrud isted, hylgrein.. virkelig hylgrining! samme nå når Johannes Thingnes Bøe vant.. Hylgriner, er liksom ikke bare sånn rørt tårer, er krise-grining.. helt bak mål.. Blir flau av meg selv..

Andre som sliter om dagen?

Jeg så også akkurat på at Johannes Thingnes Bøe vant. Og det var følelsesladet, ja! Men det var jo så fortjent og gutten var jo så rørt, at er vanskelig å ikke føle med han:happy:
Så i disse OL dager er det vanskelig å ikke ta til tårene innimellom, eller rettere sagt hele tiden. Bra jeg er hjemme alene på dagtid:):)

Sliter mest med sinneutbrudd jeg mannen er ikke veldig imponert :wtf: Men kan ikke stoppe det selv om jeg merker at det kommer :grumpy:

Haha! Jeg gråt også av den seremonien. Så hører jeg fra mannen.... "Å neeeei, ikke det igjen". Så ble jeg påminnet om da jeg spiste pizza et par dager etter fødsel sist. Jeg begynte å grine og hulket fram "Det er bare så god pizza". Alle følelser ligger nesten utenpå her om dagen.

jeg tok meg selv i å styrtgeine her om dagen når jeg så på Norske Talenter, det var jo ikke trist, noen som danset til en litt rørende sang:hilarious: jeg forsto ingenting, inni meg tenkte jeg «det der er ingenting å grine av» men jeg klarte bare ikke å slutte griningen, etterpå forsto jeg at det var nok første skikkelige møtet med de berømte gravidhormonene:wtf:

Merker ikke slik til hormonene. Har blitt litt lett antennelig :hilarious:Har litt sinne fra før og er ikke bedre nå nær jeg er gravid var slik med han første også:p

Jeg såg Mormor og de 8 ungene med datteren min i ettermiddag.
Jeg grein som en regnsky da mormoren rømte fra gamlehjemmet. [emoji7][emoji22][emoji23]

Back
Topp