Hormoner!!

*Alias*

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Marsboerne 20 18
Flere enn meg som tuter av hver minste ting?

Jeg er så hormonell og griner av ingenting[emoji28] Herremin, jeg er så tragisk!

Jeg blir så fort oppgitt... før kunne samboer tulle med meg hele tiden, nå begynner jeg å gråte og furte i stedet [emoji23] og det er akkurat som jeg skjønner selv at jeg er håpløs, jeg klarer bare ikke å unngå det

"Godt" vi er flere! Var som dette i sist svangerskap også, men ikke i det første.. haha! Må nesten le av meg selv, menmen! Blir bedre[emoji28]

Blir fortere irritert og oppgitt ja, det var jeg sist også. Da er det ikke bare bare å jobbe som lærer, med lunta så kort! :shifty:

Her er vell tålmodigheten kanskje halvvert. Jobber med å puste gjennom irritasjonen :P Kanskje det hjelper på pusteteknikken ved fødsel?

Flere enn meg som tuter av hver minste ting?

Jeg er så hormonell og griner av ingenting[emoji28] Herremin, jeg er så tragisk!
Ja!! Jeg skulle bli med på fest i helgen og ville på matbutikken for å kjøpe litt alkoholfritt. Mannen min spurte da hva jeg skulle der og da begynte jeg å grine....Flaut!

Blir fortere irritert og oppgitt ja, det var jeg sist også. Da er det ikke bare bare å jobbe som lærer, med lunta så kort! :shifty:

Her er vell tålmodigheten kanskje halvvert. Jobber med å puste gjennom irritasjonen :P Kanskje det hjelper på pusteteknikken ved fødsel?
Ja! Jeg blir alt for fort sint[emoji35][emoji35]

Det er veldig kjedelig da! Ikke heeeelt ideelt å være lærer nei[emoji85] forhåpentligvis blir det bedre etterhvert

Ja!! Jeg skulle bli med på fest i helgen og ville på matbutikken for å kjøpe litt alkoholfritt. Mannen min spurte da hva jeg skulle der og da begynte jeg å grine....Flaut!
Huff.. og haha! Skal ikke være lett[emoji23]

Gråter ikke, men irriterer meg noe voldsomt over småting jeg ellers ikke ville reagert på i det hele tatt. Går såklart utover sambo, men han har vært med på dette før, så han blir ikke så overrasket denne gangen [emoji23][emoji23]

Forbaska hormoner!
Tar ting til meg som eller ville gått inn det ene øret ut ut det andre.

Blir jo såret av de teiteste ting :( Selv om jeg skjønner at det er teit å bli det :P

Blir fort sinna og så får jeg dårlig samvittighet og begynner å tute :p

Back
Topp