Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler så med deg![emoji23] Er ikke bare bare å lage et menneske gitt [emoji85][emoji28]Flere enn meg som tuter av hver minste ting?
Jeg er så hormonell og griner av ingenting[emoji28] Herremin, jeg er så tragisk!
Tuter og KJEFTERFlere enn meg som tuter av hver minste ting?
Jeg er så hormonell og griner av ingenting[emoji28] Herremin, jeg er så tragisk!
Ja!! Jeg skulle bli med på fest i helgen og ville på matbutikken for å kjøpe litt alkoholfritt. Mannen min spurte da hva jeg skulle der og da begynte jeg å grine....Flaut!Flere enn meg som tuter av hver minste ting?
Blir fortere irritert og oppgitt ja, det var jeg sist også. Da er det ikke bare bare å jobbe som lærer, med lunta så kort!![]()
Ja! Jeg blir alt for fort sint[emoji35][emoji35]Her er vell tålmodigheten kanskje halvvert. Jobber med å puste gjennom irritasjonenKanskje det hjelper på pusteteknikken ved fødsel?
Huff.. og haha! Skal ikke være lett[emoji23]Ja!! Jeg skulle bli med på fest i helgen og ville på matbutikken for å kjøpe litt alkoholfritt. Mannen min spurte da hva jeg skulle der og da begynte jeg å grine....Flaut!