Hormoner!!!

Seee da [emoji3] hysterisk morsomt når latterhumøret setter inn
2d81dff9ca8dc128c7ddee59eef5cdce.jpg
Rart hva man kan le av assa [emoji23]
 
Jeg får også latterkrampe av ting som egentlig ikke er SÅ morsomt og jeg husker at det har vært likt i alle svangerskapene. Da jeg var gravid med førstemann lo jeg så mye at jeg datt ut av sofaen da jeg så reklamen med hun budeia som roper på kyra og til slutt klikker og skriker "KOM DA KYRAAAA!!!" [emoji23]
 
Jeg merker omtrent ingenting, annet enn at jeg har kortere lunte og blir raskere sint. Har blitten særdeles hissig sjåfør...
 
Jeg får også latterkrampe av ting som egentlig ikke er SÅ morsomt og jeg husker at det har vært likt i alle svangerskapene. Da jeg var gravid med førstemann lo jeg så mye at jeg datt ut av sofaen da jeg så reklamen med hun budeia som roper på kyra og til slutt klikker og skriker "KOM DA KYRAAAA!!!" [emoji23]

DEN ER HYSTERISK MORSOM DA [emoji23] ledd mye av den reklamen ! [emoji23]
 
Jeg lo så jeg omtrent datt ut av sofaen av dette bildet for noen uker siden....samboeren lo ikke like mye, men så var han i dårlig humør også da. Ler forresten like mye nå NPR jeg leste det igjen. Ser bare for meg hele situasjonen :)
b459dc3a570237a1f768f5b3b6477dd5.jpg
 
Jeg merker omtrent ingenting, annet enn at jeg har kortere lunte og blir raskere sint. Har blitten særdeles hissig sjåfør...
Sånn er jeg og. Også bjeffer jeg. Og er kanskje litt konstant småsur [emoji14]
Uff... Men når jeg først finner noe morsomt, ler jeg skikkelig hardt ><
 
Sånn er jeg og. Også bjeffer jeg. Og er kanskje litt konstant småsur [emoji14]
Uff... Men når jeg først finner noe morsomt, ler jeg skikkelig hardt ><
Jeg tuter og rekker finger når jeg kjører bil, og freser visst stadig vekk "er det MULIG?!" på jobb i følge kollegene mine:smiley-angry019Heldigvis er jeg for det meste blid og fornøyd og ler oftere enn jeg brummer. Viktig med litt balanse i galskapen!
 
Jeg tuter og rekker finger når jeg kjører bil, og freser visst stadig vekk "er det MULIG?!" på jobb i følge kollegene mine:smiley-angry019Heldigvis er jeg for det meste blid og fornøyd og ler oftere enn jeg brummer. Viktig med litt balanse i galskapen!
Vel.. *kremt*..
"HAR DU GLEMT BLINKLYSOLJA, DIN FORBANNA K**!!??"
"Ja, ligg i ræva mi, du. Det er digg. Håper du kjører av veien og ødelegger bilen din."

... Er dog litt hissig når jeg kjører uansett. Folk er så dumme. Hater når bilen bak prøver ligge nedi bagasjerommet mitt, eller blinker 1 sek før de svinger (når jeg KUNNE kjørt om de bare hadde blinka før!). Pleier hviske mine forbannelser, der jeg håper de får kviser inni nesa eller underlivssopp..

Meeen, er som regel blid og god utenfor bilen, og til de andre inni bilen. Jeg er bare ganske lett irritabel av dårlige trafikanter. [emoji14]
 
Vel.. *kremt*..
"HAR DU GLEMT BLINKLYSOLJA, DIN FORBANNA K**!!??"
"Ja, ligg i ræva mi, du. Det er digg. Håper du kjører av veien og ødelegger bilen din."

... Er dog litt hissig når jeg kjører uansett. Folk er så dumme. Hater når bilen bak prøver ligge nedi bagasjerommet mitt, eller blinker 1 sek før de svinger (når jeg KUNNE kjørt om de bare hadde blinka før!). Pleier hviske mine forbannelser, der jeg håper de får kviser inni nesa eller underlivssopp..

Meeen, er som regel blid og god utenfor bilen, og til de andre inni bilen.Jeg er bare ganske lett irritabel av dårlige trafikanter. [emoji14]
Bahaha, jeg kjenner meg så innmari godt igjen! Selv om jeg er tidvis er den som ligger bak og ønsker meg kufanger så jeg kunne dytta bilen foran opp i fartsgrensa.. holder på å klikke i vinkel når jeg gang på gang nesten kommer for seint på jobb fordi bilister skal kuke rundt i max 65-70 km i 80 sona og ikke slipper forbi. Få trygge forbikjøringsmuligheter på svingete vestlandsveier, men det er overhodet ikke noe problem å holde 80 (med mindre det er glatt da, selvfølgelig), og jeg er innflytta sørlending som har tilpassa meg! Sinnsykt provoserende å ukentlig bruke 40-50 min på en biltur som normalt sett tar 25min. Da er det høy:finger::smiley-angry019:smiley-angry007 faktor i bilen min..
 
Bahaha, jeg kjenner meg så innmari godt igjen! Selv om jeg er tidvis er den som ligger bak og ønsker meg kufanger så jeg kunne dytta bilen foran opp i fartsgrensa.. holder på å klikke i vinkel når jeg gang på gang nesten kommer for seint på jobb fordi bilister skal kuke rundt i max 65-70 km i 80 sona og ikke slipper forbi. Få trygge forbikjøringsmuligheter på svingete vestlandsveier, men det er overhodet ikke noe problem å holde 80 (med mindre det er glatt da, selvfølgelig), og jeg er innflytta sørlending som har tilpassa meg! Sinnsykt provoserende å ukentlig bruke 40-50 min på en biltur som normalt sett tar 25min. Da er det høy:finger::smiley-angry019:smiley-angry007 faktor i bilen min..

Jeg pleier sakke farten, dersom jeg holder meg rett over fartsgrensa - og personen bak ligger i ræva på meg.. blir så sur (pluss at dersom vedkommende skal ligge helt inntil meg, er det vel tryggere med lavere fart..).
Selvsagt hater jeg jo også når folk ligger for sakte ift det jeg vil kjøre, da. Greit med 75 i 80, men når det går i 60 i 80, på godt føre, så blir det too much. Enda verre når man er forsinka..

Nei altså. Jeg er sint bilist (tuter ikke så ofte, men banner litt for meg selv). Hater folk som kjører både saktere og fortere enn meg, alle som ligger feil i rundkjøringen/legger seg i feil fil, folk som "glemmer" å blinke, de som tar en "frekk en" foran meg når det er gooood plass bak meg til å kjøre rolig ut på veien (enda verre når de ikke kommer opp i fart og..)... Osv osv. Kan de ikke bare kjøre riktig? [emoji14] Hjelper absolutt ikke med hormoner i sånne tilfeller heller. Kjører heldigvis lite nå da.
 
Jeg pleier sakke farten, dersom jeg holder meg rett over fartsgrensa - og personen bak ligger i ræva på meg.. blir så sur (pluss at dersom vedkommende skal ligge helt inntil meg, er det vel tryggere med lavere fart..).
Selvsagt hater jeg jo også når folk ligger for sakte ift det jeg vil kjøre, da. Greit med 75 i 80, men når det går i 60 i 80, på godt føre, så blir det too much. Enda verre når man er forsinka..

Nei altså. Jeg er sint bilist (tuter ikke så ofte, men banner litt for meg selv). Hater folk som kjører både saktere og fortere enn meg, alle som ligger feil i rundkjøringen/legger seg i feil fil, folk som "glemmer" å blinke, de som tar en "frekk en" foran meg når det er gooood plass bak meg til å kjøre rolig ut på veien (enda verre når de ikke kommer opp i fart og..)... Osv osv. Kan de ikke bare kjøre riktig? [emoji14] Hjelper absolutt ikke med hormoner i sånne tilfeller heller. Kjører heldigvis lite nå da.
Haha, tror vi to er ganske like bak rattet:hilarious: frytelig mye banning og kjefting her også! Her om dagen havna jeg bak en som kjørte 40 i 80 sona, og bremsa hver gang vi møtte biler.. da kjørte vi på ei relativt rett strekning (seff ikke rett nok til å kjøre forbi på en trygg måte), og det er to felt og gul stripe. Det var riktig nok mørkt, og her finnes ikke gatelys, men come on da! Han hadde lokale skilter så det toppa liksom frustrasjonsnivået mitt.. Strekninga er ekstremt rasfarlig med masse varselskilt, skilt om å ikke stoppe etc, og da kjører man jo f*** ikke 40 forbi der! Hallo i luken. Hold 80 og se til h***** å komme deg forbi fjellet så ikke vi går på fjorden med stein- jord- eller isras! Folk altså. .
 
Overtrøtt å jævlig sitter å spiller vri åtter med mamma, åsså legger jeg på åtter å sier; "jeg vrir til rødt!"

Både jeg (gravid hormoner) og mamma (overgangsalder hormoner) holder på å tisse på oss av latter mens mannen min ser på oss som to gale kvinnemennesker [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Så på divergent filmene i går, så skal mannen prøve å være romantisk å si at jeg er hans divergent. Men han hadde glemt litt hva det het så han sa "du er min detergent" uten at han fikk med seg at han sa feil. Så han så ut som et spørsmålstegn og spør forvirret om hvorfor når jeg sa at jeg håper ikke det. Før jeg må si at det betyr jo vaskemiddel!

Ler like mye av det i dag som i går [emoji23] tårene bare trillet og mannen sier at jeg ikke må dø av latter [emoji14]
 
Back
Topp