Hormoner

Momme

Elsker forumet
❤Januarlykke 2022❤
Junibollene 2023
Hvordan er humøret deres om dagen? :-) Jeg er 9+0 idag, og har ikke merket noe særlig til endring i humør tidligere, men den siste uka har hormonene mine løpt løpsk! Humøret svinger som aldri før, og jeg gråter av det meste.. Så på reprise av "Hvem bryr seg" i går, og det skulle jeg aldri ha gjort. Tårene begynte å fosse alerede på introen, og fortsatte mer eller mindre hele kvelden.. Haha.. At det går an!

Veldig varierende . Mannen mener eg blir lett sur. Men han tror eg er sur uten at eg er det:p noen ukontrollert grinebyer har eg hatt. Men ellers ganske bra :) muligens litt fortere irritert :p

Jeg er mye mer utålmodig og veldig lett å irritere. Så må virkelig ta meg sammen av og til. Samboer mener også her at jeg blir sur for ingenting, selv om jeg ikke er sur engang (hvem var gravid? Han eller jeg?). Men jeg gråter ikke mer enn før. Men det kommer sikkert før eller senere. ;)

Har ikke merka noe forandring på humøret, det er helt likt som det alltid er :p stort sett blid og fornøyd! :D

Mannen mener jeg er mye mer gretten denne gangen haha. . Tar meg selv i det innimellom også 《jeg er så sint jeg er så sint》 hahaha

jeg merker det med at jeg tåler ingen ting før jeg blir sint, så jeg har sagt til mannen at han må bare tenke at d er hormoner :P også tar jeg til tårene veldig lett..

Jeg gråter mye lettere, også merker jeg at tålmodigheten min er mye kortere enn før! Ikke spesielt gøy når man jobber som miljøterapeut med ungdommer :p Må virkelig ta meg sammen til tider :p

Ikke så god kontroll på tårene. Skulle forklare ungene litt om flyktningene fra Syria her en dag, og ble helt satt ut av meg selv, for tårene begynte bare å renne. Skikkelig! Ellers er humøret ganske normalt, litt lei kvalmen bare!

Ikke så god kontroll på tårene. Skulle forklare ungene litt om flyktningene fra Syria her en dag, og ble helt satt ut av meg selv, for tårene begynte bare å renne. Skikkelig! Ellers er humøret ganske normalt, litt lei kvalmen bare!
Uffda, kjenner meg absolutt igjen!!

Jeg gråter mye lettere, også merker jeg at tålmodigheten min er mye kortere enn før! Ikke spesielt gøy når man jobber som miljøterapeut med ungdommer :p Må virkelig ta meg sammen til tider :p
Hehe, skjønner godt at det er utfordrende når hormonene er i ubalanse! ;-)

jeg merker det med at jeg tåler ingen ting før jeg blir sint, så jeg har sagt til mannen at han må bare tenke at d er hormoner :p også tar jeg til tårene veldig lett..
Samme her! Også er veien veldig kort fra sinne til tårer.. Hehe;-) Må være utfordrende å forholde seg til hormonelle gravide, men mener likevel at mannfolka slipper billig unna:-p

Jeg er mye mer utålmodig og veldig lett å irritere. Så må virkelig ta meg sammen av og til. Samboer mener også her at jeg blir sur for ingenting, selv om jeg ikke er sur engang (hvem var gravid? Han eller jeg?). Men jeg gråter ikke mer enn før. Men det kommer sikkert før eller senere. ;)
Hehe, kjenner meg igjen! Føler innimellom at jeg burde hatt et varselskilt festet til meg; eksplosjonsfare, hold avstand! ;-)

Tar lett til tårene.. satt nettopp å hylgrein av en forkjøla unge på tv.. hahaha herregud... tårene rant bare

Blir veldig fort sint for tiden. Her om dagen ble jeg rasende fordi samboer henta seg en kaffe uten å ta en til meg også. For en egoist liksom, tenk at han ikke skjønte at jeg også ville ha :p

Back
Topp