Hormoner

MinusNinus

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2015
Julibaluba 2017
Heisann! Flere her som sliter med litt uforutsigbare hormoner? ;)
Jeg klippet og farget håret i går, og har alltid vært verdens mest pragmatiske person før jeg ble gravid. Så blir man gravid... Frisøren fikk beskjed om å klippe maks to cm, det betyr jo alltid 5 cm i den virkelige verden, så plutselig ble det 10 cm. Normalt ville jeg bare kjølig og avmålt sagt at det ikke var godt nok, og jeg klarte å holde masken helt til jeg kom i bilen til mannen og da kom tårene. Altså det er hår!! Jeg skjønner det! Men i dag når jeg tok en dusj, kom tårene igjen. Andre som har noen irrasjonelle historier på lager?! :)

Last edited:
Jeg ble sinna på to sånne gjenbruks handleposer fra Kiwi... Fordi de var løsnet og ikke sammenkrøllet :/ Hahha... Har ikke mange sånne hormonella utbrudd, men når de først kommer så er det bare teit :p

Jeg gledet meg til en rolig fredagskveld med pizza og mannen for noen uker siden. Skulle ut på terrassen og hente noe, persiennen hang litt for langt ned og jeg stanga skikkelig i den. Det endte med at jeg hylgrein i en time og plutselig var ALT gærnt, mannen trøsta så godt han kunne men ingenting hjalp.. Haha! Disse hormonene er interessante! :banghead:

Senest idag mens typen og svigerforeldre var inne på jysk satt jeg i bilen og gråt pga et maleri han hadde kjøpt som jeg ikke likte,,,

ImageUploadedByBV Forum1435191305.508541.jpg

Har en del jeg og. For 2 uker siden gråt jeg en hel dag fordi katten vår skulle inn på tannsjekk, hvor kun måtte i narkose for å ta tannstein. Når jeg henta henne så kassadamen bare rart på meg som sto å hylgrein på grunn av at de ikke tok henne ut med en gang jeg kom, for jeg tenkte jo at hun måtte ha det såå fælt.

Jeg har å brutt ut igråt om noe så teit som at vi var fri for juice. Eller at pennen lå akkurat ut for rekkevidde...:p

Back
Topp