HORMONER........

Zupermom

Elsker forumet
I stad så ringte mannen min. han jobber veldig mye overtid han bor nesten på jobben..
så syntes det er så deilig på fredagene for da slutter han kl 1.
så ringte han meg i stad og sa at han måtte bli igjen til ca 6!!
ble så forbanna!! men så skjønte jeg hvorfor.... han jobber med båter å de skulle kjøre kolonne rundt om 60 båter så han meldte seg frvillig for bare og være der å se på..... så blir han irritert på meg igjen for at jeg blir irritert uff.... gleder meg til graviditeten er ferdig!
Føler meg som et skikkelig hespetre om dagene.... unnskyld klaginga var bare så godt og få det ut.......

det hadde jeg helt sikkert men kanskje på en litt mildere måte kanskje... hehe
nå tar han ikke tlf engang.. så er det jeg som har dårlig sammvittighet da...
herk...[:@]

vet du, jeg blir nesten ikke sint på sambo jeg..  blir bare skikkelig sippete[8|]  han slenger en teit kommentar til meg, og der sitter jeg i sofaen og sutrer..  er utrolig slitsomt det og..  skulle heller blitt sint, bare fått det ut liksom, men neeeida..  klarer ikke stoppe tårene heller jeg[8|][:-]

ja jeg tar også til tårene!! bare for den minste ting...
hehe spørs om jeg blir gravid igjen sånn som jeg har vært[8D]

Vi har vært sammen i bare litt over et år enda og har enda ikke kranglet. Vi har ikke vært i nærheten en gang.
Håper ikke hormonene mine forårsaker noen krangel heller etterhvert[&:]

ORIGINAL: trudes

Vi har vært sammen i bare litt over et år enda og har enda ikke kranglet. Vi har ikke vært i nærheten en gang.
Håper ikke hormonene mine forårsaker noen krangel heller etterhvert[&:]

samme her.
vi har ikke vært sammen et år engang..  og har heller aldri kranglet. vi har diskutert ja, men ikke kranglet[:)] 

Merker at jeg ikke er helt som jeg pleier[&:] Vanligvis er jeg ganske jevn i humøret, men nå svinger det som en jojo[:-] Stakkars mannen min[:D]

Back
Topp