HORMONER!!!

Duplex

Forelsket i forumet
Hjelpes meg sier jeg bare!! (litt innviklet historie)

Idag har vi flytta tvillingene inn på samme rom, på det største soverommet vi har (som datteren min har) ..så har vi tatt over det mellomste ( som sønnen min hadde) Vi hadde nemlig det minste rommet, men blir ikke plass til en bebiss der..sååååe vi skal lage det minste rommet om til en liten tv-stue som tvillingene skal ha :o) 
Tvillingene syntes dette var en kjempe idè!! men så midt i all flyttingen titta jeg inn på (daværende) rommet til sønnen min og han satt og leka for seg selv og sang...SÅ brått fikk jeg KJEMPE dårlig samvittighet for å ha "tatt fra" han rommet og jeg begynte å STRI gråte og jeg klarte ikke stoppe.. ungene lurte på hvorfor jeg gråt!!Fikk hulka ut at jeg ville bare at de skulle ha det fint!!

Hehe, uff skal ikke være lett sier jeg bare!!

Hehe :) Rart hva hormoner kan gjøre med deg ja :) Men virker jo som om de var veldig fornøyde med den nye løsninga da :) Men ser for meg situasjonen der du sitter og strigråter og barna skjønner ingenting. Litt komisk, hihi :)

Min mann kaller det bare for demoner emoticon

Barna syntes det er kjempe stas, sovnet så fint igår sammen og har sett film i "nye" tv stua idag.. så er jo ingenting å gråte for
 Litt komisk ja, hehe..

Back
Topp