Hormoner!!!

Skytten84

Glad i forumet
Jeg får helt vilt temperament når jeg er gravid, bare på samboeren da! Må jo nesten kontrollere meg for å ikke pælme ting på han!!  Og er ca 5 uker på vei bare:P Nå kan han glede seg til 8 flere måneder.. Sist pælma jeg en skål så hardt i gulvet at den knuste og lagde et stort hakk i gulvet....

Flere som hadde det slik?

Nei, men jeg blir fortere lei meg bare. Synes masse er veeeldig trist! Får tårer i øya av reklamer og sanger f.eks. Hehe

Åj kjære vene!
Det var ille.

Jeg mister all fornuft, og krangler GJERNE. Og så blir jeg dødslei meg for ingenting.
Sambo måtte sove på sofaen etter at han hadde spist av lakrisposen min, og jeg gråt og gråt, og fattet ikke hva jeg hadde gjort gæli som hadde endt opp med en så hensynsløs mann!

Ja!! Samme her!! Klikker for hver minste ting! Er skikkelig sur og irritert om dagen! Husker ikke det var slik forrige gang! Tror jeg kunne slått i hjel gubben med en stekepanne x antall ganger i løpet av en dag hahahah

LilleGutten/Spire2011 skrev:
Ja!! Samme her!! Klikker for hver minste ting! Er skikkelig sur og irritert om dagen! Husker ikke det var slik forrige gang! Tror jeg kunne slått i hjel gubben med en stekepanne x antall ganger i løpet av en dag hahahah

Haha:) Bra det er flere av oss, og vi er jo på samme terminforum;)

Ja spørs om vi har havnet på det hissige terminforumet ;) Men mannfolkene skal jo søren meg ikke bare være med på morroa! Så fyyyyyyyr løst!!!

Skytten84 skrev:

LilleGutten/Spire2011 skrev:

Haha:) Bra det er flere av oss, og vi er jo på samme terminforum;)

Ja, jeg blir ekstremt hissig som gravid. Har kasta ps3'er og laptoper ned trappa, skrapa opp panseret på bilen , sparka i stykker baderomsdøra osv.
Kjæresten bare ELSKER meg som gravidemoticon

Ja ble rasende for INGENTING (ble ikke så ofte lei meg faktisk)

Lagde stort høylytt drama på ica-butikken for jeg ikke fikk det pizzafyllet jeg ville ha

*flau*

Miss Claymore! skrev:
Ja, jeg blir ekstremt hissig som gravid. Har kasta ps3'er og laptoper ned trappa, skrapa opp panseret på bilen , sparka i stykker baderomsdøra osv.

Noen burde vel kanskje søke hjelp? Det der er ikke normalt..

Joda, jeg reagerer sterkere på ting, men i motsetning til de fleste andre her klarer jeg faktisk å styre meg. Jeg hever stemmen og blir irritert, men må ta meg sammen og sier unnskyld igjen. Fordi jeg VET at jeg blir fortere irritert. Jeg ender hverken opp med å kaste ting på han eller ødelegge dører. 

Virker som at flere av dere bruker hormoner som en "unnskyldning". Og at dere synes det er fantastisk morsomt. "Haha, sånn var jeg!"
"Jaja, gravide damer har rett til å bli sinna, for sånn blir de bare. Hormoner!"

Enkelte av dere burde søke hjelp hvis dere blir så sinna at dere virkelig ikke kan kontrollere dere! 
Det var deilig å få sagt.

Edit: Enkelte ting kan kanskje være morsomt å tenke på i ettertid. At man ble så lei seg for en liten fillesak. Men det med at man ikke klarer å styre seg og plutselig kaster stein på mannen, tror jeg ikke noe på. Man må rett og slett bare skjerpe seg..

Dramadama skrev:
Nei, men jeg blir fortere lei meg bare. Synes masse er veeeldig trist! Får tårer i øya av reklamer og sanger f.eks. Hehe

Åh, samme her!
Satt og spiste mens Allsang På grensen sto på i bakgrunnen på lørdag og de nevnte noe om at Jahn Teigen og Anita Skorgan skulle synge sammen for SISTE gang. Jeg kan jo ikke fordra fyren men likevel rant tårene, det var jo SISTE gangen de sang!?!
Ja ja, jeg er jo sånn  til vanlig det er bare enda mer intenst nå!

Superhue skrev:
Joda, jeg reagerer sterkere på ting, men i motsetning til de fleste andre her klarer jeg faktisk å styre meg. Jeg hever stemmen og blir irritert, men må ta meg sammen og sier unnskyld igjen. Fordi jeg VET at jeg blir fortere irritert. Jeg ender hverken opp med å kaste ting på han eller ødelegge dører. 

Virker som at flere av dere bruker hormoner som en "unnskyldning". Og at dere synes det er fantastisk morsomt. "Haha, sånn var jeg!"
"Jaja, gravide damer har rett til å bli sinna, for sånn blir de bare. Hormoner!"

Enkelte av dere burde søke hjelp hvis dere blir så sinna at dere virkelig ikke kan kontrollere dere! 
Det var deilig å få sagt.

Edit: Enkelte ting kan kanskje være morsomt å tenke på i ettertid. At man ble så lei seg for en liten fillesak. Men det med at man ikke klarer å styre seg og plutselig kaster stein på mannen, tror jeg ikke noe på. Man må rett og slett bare skjerpe seg..

Er enig i det at folk ikke skal bruke det som unnskyldning for å kaste noe på mannen. Og jeg har virkelig aldri kastet noe på han, og jeg sier unnskyld hvis jeg har hatt et lite kjefteutbrudd;)  Ville aldri kastet noe på mannen(kanskje en pute da! Haha:))  Har kun ødelagt en skål i hele mitt liv som resultat av sinne når jeg var gravid sist, og har aldri hatt behov for å ødelegge noe før da, så tipper at hormonene hadde noe å si, for
har ikke hatt behovet igjen;)

Miss Claymore! skrev:

Det er jo bare sykt...

©Smartass skrev:

Miss Claymore! skrev:

Det er jo bare sykt...

VOFF

Miss Claymore! skrev:

©Smartass skrev:

Miss Claymore! skrev:

Det er jo bare sykt...

VOFF

Som jeg sa...

Det finnes hjelp å få, da.

©Smartass skrev:

Miss Claymore! skrev:

©Smartass skrev:

Miss Claymore! skrev:

Det er jo bare sykt...

VOFF

Som jeg sa...

Det finnes hjelp å få, da.

Hjelp å få med hva da?  Kunne kanskje trengt litt ryddehjelp her da. Og litt hjelp med å henge opp en hylle.

Hvilken type hjelp kan man få da? Jeg tok nemlig opp dette med min lege da jeg gikk gravid, og fikk beskjed om at det ikke var så mye å gjøre. For min del gikk det heldigvis over etter de 3 første mnd ca, men for ei som faktisk sjelden lar seg hisse opp over noe som helst ellers, var det veldig frustrerende og vanskelig at man plutselig ikke hadde noe kontroll over sinnet. Nå ødela jeg ingenting, men jeg ble så sint og kjente bare hvordan det virkelig kokte over HELE tiden. Trodde seriøst jeg skulle bli sprø av å være så sint og frustrert hele tiden, så jeg blir faktisk litt lei meg når jeg leser om holdninger hvor folk påstår at man bruker graviditeten som unnskyldning for å oppføre seg som en galning, for jeg VET hvor ille det kan føles å ha det sånn.

Snekka skrev:
Hvilken type hjelp kan man få da? Jeg tok nemlig opp dette med min lege da jeg gikk gravid, og fikk beskjed om at det ikke var så mye å gjøre. For min del gikk det heldigvis over etter de 3 første mnd ca, men for ei som faktisk sjelden lar seg hisse opp over noe som helst ellers, var det veldig frustrerende og vanskelig at man plutselig ikke hadde noe kontroll over sinnet. Nå ødela jeg ingenting, men jeg ble så sint og kjente bare hvordan det virkelig kokte over HELE tiden. Trodde seriøst jeg skulle bli sprø av å være så sint og frustrert hele tiden, så jeg blir faktisk litt lei meg når jeg leser om holdninger hvor folk påstår at man bruker graviditeten som unnskyldning for å oppføre seg som en galning, for jeg VET hvor ille det kan føles å ha det sånn.

kasta ps3'er og laptoper ned trappa, skrapa opp panseret på bilen , sparka i stykker baderomsdøra osv. 

Tvangstrøye og polstra rom, samt elektrosjokkbehandling?

Det du nevner, Snekka, er jo hakket mer normalt.

©Smartass skrev:

Snekka skrev:

kasta ps3'er og laptoper ned trappa, skrapa opp panseret på bilen , sparka i stykker baderomsdøra osv. 

Tvangstrøye og polstra rom, samt elektrosjokkbehandling?

Det du nevner, Snekka, er jo hakket mer normalt.

For meg føltes det ikke normalt i det hele tatt, jeg kastet ting og tang jeg også, bare så det er sagt (hadde vel bare flaks at noe ikke ble ødelagt). Og i og med at tvangstrøyer og elektrosjokkbehandling ikke er å anbefale til gravide, så finnes det tydeligvis ikke hjelp da?

Back
Topp