ORIGINAL: Virretrille
Spør mannen min [:D]
Han har nok en hel bok om hvordan jeg er [8D] Ha Ha!
Jeg griner egentlig ALDRI,men nå... Huff.. Si et ord feil og jeg hyyylgriner!
Må bare le av det men [8D]
Hehe,kjenner meg igjen her!Vanligvis slapper jeg av alene i leiligheten min,så da går det greit,men hvis det blir diskusjoner med folk så kommer noen gang tårere,å jeg griner ALDRI,som med deg.
Sånn som igår kveld,så spurte jeg lillebroren min om han gadd å flytte bilen sin slik at jeg kunne rygge inn i garasjen. (skulle egentlig tidlig avgårde på praksis idag,så ville slippe å skrape bilen om morran),å han begynte å krangle med meg at han heller skulle fått den,siden han begynte en HALVTIME før meg på jobb.
Det var nok til at jeg ga opp diskusjonen,sa han kunne ta garasjen da,å tårene flomma,hehe,skikkelig hulking! Han ble helt satt ut,dunka meg litt på skuldera å unnskyldte seg veldig,at han ikke forsto hvordan jeg hadde det å skulle prøve å ta mer hensyn.Å at han skulle flytte bilen sin.
Heh,må jo nesten le litt nå da når jeg tenker over saken,for sist han så meg gråte,å muligens eneste gangen,var for 3år siden i begravelsen til far,så da tenkte han sikkert at jeg måtte ha det helt jævlig igår:p