Hormoner??

FruLinda

Glad i forumet
Andre som sliter med hormoner her?
Jeg har hatt en fæl dag på jobb hvor en av sjefene var spydig mot meg flere ganger og til slutt klarte jeg ikke mer og tok til tårene. Så det endte opp med at jeg måtte gå hjem fra jobb og har ikke klart å slutte å gråte.
Har aldri regaert slikt før så regner med det må være hormonene som er på tur. Men ikke mye kult å begynne å gråte på jobb mens jeg står med kunder.
Og han sjefen som var så spydig får bare se til å skjerpe seg ellers vett ikke jeg hvordan jeg skal holde ut på jobb de neste 4 måndene [&:]
Måtte bare få ut litt frustasjon.

Har tunge dager pga hormoner jeg... blir så sliten av det! Tar fort til tårene, og må bruke lang tid på å roe meg ned igjen etterpå. Og etterpå blir jeg helt matt. Håper det roer seg snart igjen, da det verste jeg vet er å gråte fremfor andre!

Blir veldig sliten av disse hormonene ja...
Og etter den englebarn-tråden på generell, som jeg brukte to dager på å hulke meg gjennom, tar jeg til tårene bare jeg ser sønnen min...[&o]
I dag har ikke vært noen koselig dag her hjemme heller, alt er bare feil...[:(]
Men satser på en bedre dag i morgen...

Holdt på å si "god bedring" til dere og...håper det blir bedre snart[:)]
Klemmer[:)]

Rart hva disse hormonene gjør med oss men litt godt å vite at jeg ikke er alene også.
Syns det var litt flaut å komme på jobb i dag for ryktene går fort på den plassen der, men håper det snart er glemt.

Uff tror ikke jeg skal lese den englebarn tråden, har hulka nok for ei stund nå håper jeg.

Klem [:)]

Hormoner ja!!! Griner jo hele tiden av tv. Og stakkars sambo! Han får gjennomgå for ingenting!
Englebarn tråden var helt utrolig trist.. Hadde nok tatt til tårene selv om jeg ikke hadde hatt hormoner tror jeg!

Hormoner så det holder her. I går kveld begynnte jeg å grine for alt pluss litt til, bare fortsatte i dag, det. Uff, ikke bare bare med disse hormonene!!!

Da kom det ei ny gråte bølge, denne gangen av glede på andres vegne [:)]
Sitter og ser på nyhetene og alt som stopper opp pga denne vulkanskyen,
og de to guttene/mennene som skulle gifte seg på Svalbard men holdt på miste hele drømmen sin,
men så stiller SAS opp og flyr 50 mil ekstra for å oppfylt drømmen dere
Da kom jaggu meg tårene igjen dere[;)]

Jeg er mye roligere denne gangen, enn jeg var med storebror[8|]
Men tårene kommer mye raskere nå enn normalt ja....

Utrolig dårlig av sjefene dine å oppføre seg sånn....[:@]
Hadde tatt det opp med dem jeg, og blir det ikke bedre, hadde jeg faktisk gått til legen og sykemeldt meg pga psyken! Det er ikke no koselig å skulle ha det slikt resten av svangerskapet.... [&o]

Er veldig gla for at jeg har en tålmodig samboer som er flink til å trøste og det er egentlig ganske praktisk at vi jobber sammen også, for han prata med denne slemme sjefen i går så håper ikke det skjer igjen. Har i tillegg prata med min avdelingsleder som skal ta seg en alvorsprat med han på mandag.
Hvis han ikke skjerper seg så kommer jeg til å sykemelde meg, men håper ikke det skjer for jeg har det egnetlig veldig bra på jobb utenom med han ene sjefen.
Så jeg håper alt ordner seg [:)]
Gledestårer høres mye kjekkere ut, hehe [:)] Alltid kjekt å høre om ting som ender godt [:D]

Back
Topp