Hormoner sa du?

Gæmmis

Elsker forumet
Satt i bilen på vei til jobb i dag, hørte en sang med noen danske rappere, med blant annet linjene "En knyttneve blir til en kniv, som blir til en pistol, som blir til et mistet liv", hørt sangen hundre ganger før, men da begynte jeg jammen å småsippe[&o][&:]

Artig med de hormonene som plutselig biter en i rumpa når man minst venter det ja...

Flere som meg eller?[:D]

Skjønner hva du mener ja... hehe[:D]

Forrige gang var jeg verre enn jeg er nå, men det har ikke gitt seg fra forrige gang heller da. Like følsom over noe jeg hører på radio, en sang eller noe trist på tv...
Får tårer i øynene av ingenting[:D]

ORIGINAL: Tobiasgullet

Forrige gang var jeg verre enn jeg er nå, men det har ikke gitt seg fra forrige gang heller da. Like følsom over noe jeg hører på radio, en sang eller noe trist på tv...

Jeg og! Følte liksom jeg endelig hadde stabilisert meg noenlunde etter forrige fødsel, og så går det bare i gang igjen nå[:D]

Eg er ikkje ei slik jente som lett griner og har ikkje merka noko enda, men kan hende det kjem men det vil bli tøft for meg trur eg[:-][:-][:-]

ORIGINAL: FruFruktbar

ORIGINAL: Tobiasgullet

Jeg og! Følte liksom jeg endelig hadde stabilisert meg noenlunde etter forrige fødsel, og så går det bare i gang igjen nå[:D]

Hehe... ja du sier noe. er jo bra å vise følelser jo![;)][8D]

hehe =)
Skjønner deg veldig godt. Jeg var skikkelig ille i forrige svangerskap, men nå går det mer andre veien, at jeg blir lettere sint og irritert. Millimeter kort lunte! Uff, håper jeg ikke blir et ustabilt hormonelt monster!! hehe =)

Eg blei heilt tullete etter forrige vsnagerskap eg og har vert småsippete til lite eller ingenting etter det[8D] No merka eg meir til hormonane ved at eg e fryktelig irritabel og det e ikkje alltid like bra[8D]

jeg skjønner deg veldig godt, jeg blir sippete av ingenting.. [:D] også så tidlig da [&:] hehe.. lykke til til mennene våre [:D][:D]

ORIGINAL: t0mmelise

jeg skjønner deg veldig godt, jeg blir sippete av ingenting.. [:D] også så tidlig da [&:] hehe.. lykke til til mennene våre [:D][:D]

Mannen min fant meg i går i stille gråt, over keisersnitthistorier på tettinntilforumet[&:][:D]

Jeg er sååååå touchy på akkurat det området!

Heldigvis vet han sånn ca hva han hopper ut i[:D]

Hehe :) opplevde d samme på mandagen. kom en sang på radioen å der kom tårene :) D er no litt arti med disse hormonene :)

ORIGINAL: GripDagen

jeg har fått kallenavnet Pittbull-Silje på jobben nå! Sier vel sitt...

Næmmen, er du en sånn søt og kjærlig liten voffse du da? Komme og få hundekjeks?[:D]

Her blir ikke kamphunder avlivet så lett som i Norge heller, så sikkert tryggest for deg å oppholde deg her[:D]

Hoho, er ikke vi en hyggelig gjeng? Knurrer og bjeffer og gråter hemningsløst om hverandre[:D]

Og verre blir det vel

Kan bli leeeeett rørt for tiden, men bare når jeg er alene.

Når jeg gikk med snuppa så skulle jeg vaske opp en dag. Og da var det en tallerken som hadde en flekk på seg som ikke ville vekk. Først syntes jeg kjempesynd på den og begynte å grine, så ble jeg forbanna siden den ikke ville vekk. Så stakk jeg av med bilen vår. Og kjørte hjem i det jeg husket på at det var ett danseprogram på tv som jeg skulle se- Og var driiiiitflau når jeg kom hjem. Og xen bare lo, hehehe!!!

ORIGINAL: Trone

Når jeg gikk med snuppa så skulle jeg vaske opp en dag. Og da var det en tallerken som hadde en flekk på seg som ikke ville vekk. Først syntes jeg kjempesynd på den og begynte å grine, så ble jeg forbanna siden den ikke ville vekk. Så stakk jeg av med bilen vår. Og kjørte hjem i det jeg husket på at det var ett danseprogram på tv som jeg skulle se- Og var driiiiitflau når jeg kom hjem. Og xen bare lo, hehehe!!!

ORIGINAL: Trone

Åjada, her har hormonene kommet for å bli.

Vet ikke om jeg kan skylde på hormoner men....
Igår ville jeg bare gråte hele tiden[:(] Uansett. Hadde ikke tatt anti-deppen min, så kan ha vært derfor og. Eller en kombo av hormoner, dårlig dag å mangel på anti-depp.

Hadde sendt typen en mindre trivelig sms tidligere på dagen. Angret meg jo med en gang men... Da er det jo for sent, og unnskyld skal man jo ikke si!
Kom hjm på kvelden fra jobb, la meg i senga, han var sint og jeg gråt og gråt og gråt....
Hadde jo fått mage å var feit! Han vil sikkert ikke ha meg etter fødselen og bla bla.... Skreik, snørra å styra.

"Du blir ikke tynnere av å holde på sånn her", sa sambo.
"Jammen jeg kan ikke slanke meg nå!" tuta jeg.

Huff, er det sånn det skal bli framover? Tok bilde på søndag og idag, sammenligna.... OMG!!!! Magen har eeeest ut på 4 dager. Ikke rart jeg føler meg tjukk[&:]

ORIGINAL: FruFruktbar

Hoho, er ikke vi en hyggelig gjeng? Knurrer og bjeffer og gråter hemningsløst om hverandre[:D]

Og verre blir det vel

Hehe, godt vi har litt humor likevel da. Håper våre bedre halvdeler har det også???

Back
Topp