Hormoner :-S

Gertie

Elsker forumet
Hjelpes meg for ett hormontroll jeg har blitt!!! :mad: Jeg merker det selv! Er ingenting som skal til før jeg blir sint, lei meg, irritert osv. Stakkars mann :p Han får så øra flagrer her i dag:confused: Huff... Godt han har vært med på dette før og vet at det er hormoner:) Håper inderlig det stabiliserer seg etterhvert! Flere med hormoner på avveie?

Jeg har merket mest til de forbanna hormonene på jobb. Jeg irriterer meg grenseløst over hvor totalt inkompetente og late noen kan være.

Ja, egentlig jeg og. Men jeg måtte bli gravid for å gi beskjed...:)

hehe, jeg er også et ekstremt hormontroll. varierer litt, men plutselig smeller det.
er mest irritert over småting, merker ikke så mye til at jeg har lyst til å gråte over det meste (vet mange blir slik)
stakkars gubben min :p har bedt ham om å ignorere meg :P

Mannen har heldigvis vært igjennom detta med meg 2ganger før. Så han vet at jeg er hormonell :p
Men det er en så merkelig følelse. Forrige uke var alt bra, og denne uka "klikker" jeg for alt :eek: he he... Men men, bare det kommer noe godt ut av det er det verdt alt sammen :D

Er det vanlig å være hormonell allerede nå? Trodde jeg var sur/irritert fordi jeg har slutta å røyke jeg :P

Jeg merker ikke noe sånt enda jeg... Nå har jeg bare vondt i brystene, og trøtt om kveldene. Bortsett fra det merker jeg ingenting til at jeg er gravid. Begynner å lure på om jeg er det, eller om det er bare noe jeg har innbilt meg... Har hatt positiv test selvfølgelig, men...
Jeg burde vel egentlig være glad for at jeg ikke har plager, men alt sånt er jo påminnelser om hva som skjer i kroppen. Så savner det faktisk litt... Høres sikkert rart ut men...:)

Er det vanlig å være hormonell allerede nå? Trodde jeg var sur/irritert fordi jeg har slutta å røyke jeg :P
Kan nok være en god kombinasjon :) Jeg har både slutta å røyke og er hormonell :p Merker at det er hormoner pga følelsene :) Blir så kjempe sint liksom:p ikke bare grinete!

Da er dte nok en liten kombinasjon der ;) Hehe blei så sinna i går at jeg begynte å grine :p Kan tro samboer'n begynte å lure :P

Back
Topp