Hormoner og følelser...

lillemarihøne

Forelsket i forumet
Føler kroppen min er full av hormoner, og jeg er skikkelig følsom på alle områder. Kan plutselig begynne å gråte for så å bli kjempe sint (nesten) uten grunn... Det er veldig slitsomt:(
Å jeg blir skikkelig lei meg når jeg leser om de andre her inne som enten mister i sa, oppdager blod eller ser rosa utflod.
Jeg blir skikkelig uvel, og ikke minst redd for at det skal skje det samme hos meg.
Har hatt selv opplevd sa, å vet hvor vondt det er :(
Noen andre som føler det sånn som meg?
Føler meg skikkelig sårbar og nærtagende for alt...

Du er ikke den eneste... Jeg griner ikke for alt da, ikke noe mer enn før i hvertfall ;) Men jeg blir fryktelig lett sint.. Prøver å styre meg, men det er ikke lett.. Og det er veldig slitsomt.. For meg er det en litt utavmæsjæl-opplevelse, for jeg ser jo hva som skjer, og så må jeg le av det etterpå. Og jeg kan bli såååå lattermild av ingenting og. Og det er deilig da :) Jeg unngår faktisk sa-trådene. Jeg vet åssen det er,og jeg takler ikke å lese de...

Veldig med hormoner her og! Kan ikkje huske det var sånn sist! Plutselig blir eg sint uten grunn! Stakkar sambo er han det går ut over! Ekstra følsom har eg vel egentlig vert siden eg blei mor. Kjenner meir på frykten for at noko skal gå galt denne gongen ja.

Sent from my iPhone using BV Forum

Er sånn hos meg også. Jeg ser at det er jeg som er teit med engang, også får jeg skikkelig dårlig samvittighet for at jeg blir så sint, å da blir jeg lei meg. Huff..
Får håpe dette gir seg.
Kanskje jeg skal unngå sa trådene jeg også...jeg blir så redd. Men vil jo samtidig vise empati for de som opplever det. Ikke lett :(

Er sånn selv!
Kjempelei meg for alt og eksploderer for ingenting!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er sånn hos meg også. Jeg ser at det er jeg som er teit med engang, også får jeg skikkelig dårlig samvittighet for at jeg blir så sint, å da blir jeg lei meg. Huff..
Får håpe dette gir seg.
Kanskje jeg skal unngå sa trådene jeg også...jeg blir så redd. Men vil jo samtidig vise empati for de som opplever det. Ikke lett :(

Kanskje la være å lese hele innlegget? Overskriften og første linja sier jo det meste :(
Skal ikke være lett med disse hormonene... Men så lenge vi ser det selv,at det er vi som er teite, så kan vi si unnskyld for og.. :)

Off hormonene her og koker over. Blir helt sjokkert ove hvor fort sint jeg kan bli, for så og begynne og gråte og syns synd på meg sjøl. Dette må gå øve.
Hadde svangerskap depresjon mitt første svangerskap, er så redd for at det skal komme tilbake nå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Er litt lettere antennelig enn vanlig. :);)

I stad ble jeg lettere frustrert over at mannen "hadde for lite følelser" - altfor monoton! Syntes han kan være med på min bølg og dalbane av følelser og humør :P *SUKK*:rolleyes:

Begynte å grina i garderoben i dag fordi jentene spelte ein kjempe bra 2 omgang :P

❤️Gutt februar 2014❤️

I stad ble jeg lettere frustrert over at mannen "hadde for lite følelser" - altfor monoton! Syntes han kan være med på min bølg og dalbane av følelser og humør :P *SUKK*:rolleyes:
Ha ha. Her har mannen fått litt lite søvn i det siste så han har blitt med på det hormonelle i noen runder. O my. Ikke særlig kult det heller. :p

Jeg har allerede sagt unnskyld til mannen for de neste 8 mnd

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp