Hormoner og en kjæreste som gjør alt for meg.

Bkno5011992

Første møte med forumet
Vi er førstegangsgravide og kan kanskje lite om mye. Men vi støtter og støtter og prøver så godt vi kan kjæresten min er den beste og hjelper til meg alt jeg trenger hjelp til. Uansett noen ganger gråter jeg uten grunn eller bare vil hjem til mamma en min. Får så dårlig samvittighet.

Hvordan er deres bedre halvdel oppi dette her? Spennende å høre om det er andre i lignende sko

Jeg er i full jobb så meste parten av min energi blir brukt opp der :arghh: Så hjemme gjør han vel snart alt.. eneste jeg gjør selv er å vaske klær og rydde ut av oppvask maskina. Lagd middag kanskje to ganger de siste ukene :angelic: Sovner så fort jeg finner sofaen etter jobb og er mye kvalm- så min er gull verdt.. høres ut som jeg er tidenes lateste.. men jeg fikser ikke lukt av mat og er så sliten at alt byr meg i mot.. Så da vil jeg heller jobbe så lenge jeg klarer så får jeg ta igjen noe av det når jeg ikke klarer jobbe mer. :)

Samboeren min gjør også alt! Han lager til og med frokost til meg så jeg bare kan få i meg maten.. i går jobbet jeg sent, og da laget han middag til seg selv først og luftet leiligheten etterpå så jeg skulle slippe lukten :hilarious: føler meg skikkelig bortskjemt om dagen

Her havnet alt på mannen siden jeg stort sett tilbringer dagen liggende enten på sofa eller på do og kaster opp.
Jeg må innrømme ikke alt blir gjort etter min standard, men det kunne ikke falle meg inn å klage når han gjør alt han kan og mer til for å hjelpe.
Midt oppi alt dette føler jeg meg veldig heldig.

Her havnet alt på mannen siden jeg stort sett tilbringer dagen liggende enten på sofa eller på do og kaster opp.
Jeg må innrømme ikke alt blir gjort etter min standard, men det kunne ikke falle meg inn å klage når han gjør alt han kan og mer til for å hjelpe.
Midt oppi alt dette føler jeg meg veldig heldig.
Som om jeg skulle sagt det selv! Men kan ikke klage nå når han gjør absolutt alt :hilarious:

Han er heldigvis tålmodig... Han er så vant til at jeg er blid. Plutselig er jeg en vandrende hormonbombe som gråter for ingenting. Han har nok fryktelig mye vondt av meg når jeg kaster opp 10 ganger om dagen og gråter fordi jeg savner jobb. Håper ting går seg litt til når jeg runder uke 12 neste uke. Slitsomt dette her.

Min gjør ingenting som vanlig :banghead: kunne ønsket han hjalp litt mer nå som jeg er utrolig sliten oppi julekaoset:(

Jeg føler selv at jeg er ganske normal og avbalansert enda! Tror mannen er enig enn så lenge :D Men etter at vi begge lå syke med omgangssyke forrige uke var det syyykt godt å få høre «nå vet jeg hvordan du har hatt det de siste ukene, og jeg hadde aldri klart å stå på som du har gjort!» ❤️

Jeg føler selv at jeg er ganske normal og avbalansert enda! Tror mannen er enig enn så lenge :D Men etter at vi begge lå syke med omgangssyke forrige uke var det syyykt godt å få høre «nå vet jeg hvordan du har hatt det de siste ukene, og jeg hadde aldri klart å stå på som du har gjort!» ❤️
Sniker
Samboer her var alene på julebord, og sa det samme selv etter han hadde vært fullesyk, så jeg skulle få slappe mer av på sofaen fremover :hilarious:

Back
Topp