Hormoner fra helvete.!!!

Svirre82

Glad i forumet
Jaja, da har mannen fått en ufortjent skyllebøtte.. Og jeg synes han er så teit at jeg gidder ikke unnskylde engang!! "hurra" for hormoner :hungover::eek:

Haha uff.. De får finne seg i litt disse mannfolka!:) de slipper trossalt unna alt så :p de får jo bare kosebiten!

Jeg er ikke så hissig om dagen, men såpass sår at jeg griner av den minste ting? Å jada!! Jeg har alltid vært en følsom sjel, men nå har det blitt for mye av det gode..

Hehe.. Godt det ikke bare er meg. Ble nesten flau av megselv når vi kom hjem fra jobb og traff hverandre

Ok, jeg tar det tilbake.. Jeg fant ikke bilnøklene når jeg skulle hente mannen på jobb, noe som resulterte i totalt sinneutbrudd! Resulterte i at han blei så dritt lei at jeg omtrent fikk døra på min side når han gikk ut for å handle.. Haha
Dette blir en artig tid framover! En sliten mann og hormonell kjærring er god kombo!!

Hehe, huff.. Hvor langt du er på vei da?:) Jeg er 7+1, men har null symptomer! Ingen hormoner eller noe :-O Bare større pupper og mensenfri xsmile8

Huff jeg griner og griner jeg :p

Jeg er rundt 5, skal på tidlig ul om en uke for å få svar.
Da vi kom hjem, marsjerte jeg rett i dusjen og lagde middag etterpå.. Da var alt bra igjen! I tillegg til hormoner nå, så blir jeg en drage uten mat... Og mat blir det lite av om dagen. Enda godt jeg har en mann som elsker meg, Hahaha!

Back
Topp