Hormoner er ikke kødd

SnartMammaIgjen:)

SnartMamma
Jeg tuter og tuter og tuter for alt! Alt fra å bare titte på prinsessa mi, til å se på blomstene vi har fått. Nå tuter jeg til cd'n Tindra fikk på sykehuset.... Mannen min bare skratter av meg, hehe :) jeg griner mest fordi jeg er så glad og takknemlig, men må innrømme at jeg er tatt litt på senga av disse hormonene :p

Jeg tuter og tuter og tuter for alt! Alt fra å bare titte på prinsessa mi, til å se på blomstene vi har fått. Nå tuter jeg til cd'n Tindra fikk på sykehuset.... Mannen min bare skratter av meg, hehe :) jeg griner mest fordi jeg er så glad og takknemlig, men må innrømme at jeg er tatt litt på senga av disse hormonene :p
Åh! Er helt lik jeg! Disse barseltårene tar knekken på meg!! Kan ikke høre på musikk nesten i det hele tatt... Mye følelser om dagen...

Kjenner meg så veldig godt igjen! Denne gangen har jeg felt mange tårer av takknemlighet. Er så enormt takknemlig for de tre friske barna mine og livet jeg har fått <3

Jeg er dum og prøver å gjemme meg hver gang jeg overvelmes :-P sto å tokk oppvasken i stad og en nydelig sang kom på. Brian Adams med Pleas forgive me, og jeg bare følte en enorm kjærlighet ovenfor mannen min og det ville jo bare vert perfekt å gå å gi han en stor klem og grine på skuldra hans til sangen var over, det vet jeg han ville satt utrolig pris på, men han er ikke vant med grininga mi, for jeg gjemmer meg jo hver gang :-P og han ville blitt litt skremt stakar ;)

Men neste gang! Er kjedelig å stå å kvele hulka sine i oppvaskskummet :-P

Hehe, uffa meg! :) ja man blir helt håpløs... Ammingen har holdt meg i gang i dag, ikke helt lett å ha såre brystvorter og en baby som KUN vil suge pupp :p

Back
Topp