Hormoner eller noe. .

Wonderella

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
På vei hjem fra jobb, og Det vackraste kommer på radioen. Tenker på babyjenta jeg snart skal få, og gråter som bare det. Normalt??

Hehe, ja. Og ikke går det over heller. Tar ekstremt lett til tårene jeg og. Kommer "tears in heaven" på, må jeg bare bytte kanal!

Hehe.. Kjenner til den følelsen..
Mannen her jobber som trailersjåfør, så hver gang E6 dukker opp på radio skriker jeg som et barn :p

Godt jeg ikke er alene da:) Følte meg litt dum :)

Høres helt normalt ut, det går ikke over etter at man først har fått barn heller.. Blir bare permanent mer sentimental :p

Høres helt normalt ut, det går ikke over etter at man først har fått barn heller.. Blir bare permanent mer sentimental :p
Jupp! Jeg syns det er tidvis strevsomt å bære alt av følelser "utenpå". Skal ingenting til før tårene triller her, og det passer seg faktisk ikke i alle situasjoner.

Jupp! Jeg syns det er tidvis strevsomt å bære alt av følelser "utenpå". Skal ingenting til før tårene triller her, og det passer seg faktisk ikke i alle situasjoner.

Stod og skrek da jeg satt inn i oppvaskmaskinen når familien til samboer var her i bursdag.. Helt uten forvarsel eller grunn.. Fikk bare plutselig klump i halsen og begynte å gråte..

Hihi antageligvis helt normalt :) Jeg var på revy i dag og hadde tårer i øya av de rolige sangene :P

Back
Topp