Hormoner altså!!!!

kreativmamma

Glad i forumet
I dag rant det litt over for meg - og nå har jeg verdens dårligste samvittighet! (Dette kan bli langt!)
Jeg er på ferie med foreldrene mine og ungene mine på 3 og 5 år. Mannen har vært hjemme og jobbet i to uker, men kommer heldigvis i morgen.
5-åringen min er en herlig gutt, men han kan irritere på seg gråstein, spesielt ved å ikke gjøre som han blir bedt om, somle noe helt utrolig og hele tiden måtte følges opp for at ting skal gå problemfritt (det føles hvertfall sånn).
Formen min er egentlig ganske grei, men jeg er jo mer sliten og hormonell enn normalt, og lunta blir dermed kortere. Nå i sted skulle 5-åringen være med morfaren ut i båt, han skulle bare få på seg sokker, sko, solhatt og redningsvest.
Etter å ha terget opp 3-åringen, glemt hvor han hadde fått beskjed om at tingene lå og dermed også somlet bort en hel evighet knakk tålmodigheten min sammen, og jeg endte opp med tårer og kjefting... Huff! Han kom seg avgårde på tur da, men jeg har det ikke godt nå!
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men det var godt å få det ut hvertfall!

Dette er rette stedet å få d ut ;) har og kort lunte for tiden. Orker mesten ikke være rundt min samboer, han irriterer meg grønn for tiden. Jeg er sliten og dårlig og han herjer og bråker så sykt når han leker med dattera vår. Hennes leking takler jeg null problem. Men når han skaper seg tenner jeg på alle plugger...

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

I dag rant det litt over for meg - og nå har jeg verdens dårligste samvittighet! (Dette kan bli langt!)
Jeg er på ferie med foreldrene mine og ungene mine på 3 og 5 år. Mannen har vært hjemme og jobbet i to uker, men kommer heldigvis i morgen.
5-åringen min er en herlig gutt, men han kan irritere på seg gråstein, spesielt ved å ikke gjøre som han blir bedt om, somle noe helt utrolig og hele tiden måtte følges opp for at ting skal gå problemfritt (det føles hvertfall sånn).
Formen min er egentlig ganske grei, men jeg er jo mer sliten og hormonell enn normalt, og lunta blir dermed kortere. Nå i sted skulle 5-åringen være med morfaren ut i båt, han skulle bare få på seg sokker, sko, solhatt og redningsvest.
Etter å ha terget opp 3-åringen, glemt hvor han hadde fått beskjed om at tingene lå og dermed også somlet bort en hel evighet knakk tålmodigheten min sammen, og jeg endte opp med tårer og kjefting... Huff! Han kom seg avgårde på tur da, men jeg har det ikke godt nå!
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men det var godt å få det ut hvertfall!
Har en søster som er helt lik deg. Ho har mye dårlig samvittighet. Og der blir JEG hormonell, for jeg blir så irritert over å høre på a noen ganger!!! Hihi ;) Jeg skal garantere deg at han har det så morsomt nå at alle harde ord fra mamma er glemt for lengst! Og barn har ikke vondt av å se at du ikke finner deg i alt surr hele tida. Jeg mener at så naturlig som nulig gagner barna, og det er helt naturlig å nå kokepunktet av og til! ;) Prøv å ikke tenk på det og heller nyt dagen! :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp