Hormoner ... AAh...

*MammaLykke*

Glad i forumet
Hormonene herjer hos meg om dagen kjenner jeg... Masse ting som jeg går og irriterer meg over!
F.eks vi har en leieboer,dame i 40 årene,kjempekos hun... MEN, når hun stjeler "vaskestativet" mitt som vi har ute sånn ca annenhver dag, så blir jeg kjempeirritert! Det er MITT stativ [&:] 

Jeg vasker en del om dagen nå, siden vi ENDELIG kan henge det ute...(er nok ikke bare hormoner heller..)+++
Klypene mine stjeler hun også ... [:@]

Vil ikke være sånn... [&o]  Liker ikke gå å tenke på sånne ting som irriterer vettet av meg...Ligner ikke meg!
Sikker på at det er mange fler som har det sånn.. Synes bare det er forferdelig å gå å være "bitchy" hjemme... [8|]

Skjønner deg godt jeg! kan ikke hu kjøpe seg eget stativ da? eller i minste spørre om det er OK [&:]

Du er ikke den eneste som blir fort irritert om dagen.
Stakkars kollegaene mine til tider.
Og i trafikken er det nesten så jeg får hjerteinfarkt til tider!!

Er jo helt naturlig at du ønsker å ha dine ting for deg selv, be henne skaffe seg et eget et. Burde vært unødvendig å be henne om det, har hun ikke hørt om folkeskikk??
Ellers så er du nok ikke alene om å bli irritert for den minste ting, jeg trekker pusten dypt og teller 100 ganske mange ganger om dagen [:@] Blir så flau etter utbruddene mine [&:]

ORIGINAL: 1ny1påvei

Er jo helt naturlig at du ønsker å ha dine ting for deg selv, be henne skaffe seg et eget et. Burde vært unødvendig å be henne om det, har hun ikke hørt om folkeskikk??
Ellers så er du nok ikke alene om å bli irritert for den minste ting, jeg trekker pusten dypt og teller 100 ganske mange ganger om dagen [:@] Blir så flau etter utbruddene mine [&:]

Sign
kjenner meg igjen der... [&:]

Hehehe, godt å høre at det ikke bare er meg som er litt crazy til tider ;)

Back
Topp