Hormonene ja...

mizzie

Glad i forumet
Fikk akkurat "Bryllupsplanleggeren", altså er perm med det viktigst man burde holde styr på når man planlegger et bryllup...[:D]
Gjett om tårene trillet da! Og når jeg kom til løftene man sa til hverandre var jeg helt øddlagt og måtte legge boka fra meg...[&:]
Håper jeg ikke er fult så følsom på den store dagen...
Merker dere noe til hormonene nå for tiden da, eller har det værste gitt seg?

Jeg blit også ganske fort ektra "lei" meg og tåler ikke så veldig mye alltid....men har faktisk ikke blitt så spesielt ille. Man hører jo om mange som er helt ekstreme! Ei jeg jobbet med før, måtte sykemelde seg ganske tidlig i svangerskapet siden hun begynte å grine på jobb hele tiden...[:(]

ORIGINAL: 83modell

Jeg blit også ganske fort ektra "lei" meg og tåler ikke så veldig mye alltid....men har faktisk ikke blitt så spesielt ille. Man hører jo om mange som er helt ekstreme! Ei jeg jobbet med før, måtte sykemelde seg ganske tidlig i svangerskapet siden hun begynte å grine på jobb hele tiden...[:(]

Hehe, da er det ganske ille...

Hormoner ja, hehe
Føler meg som ett hormon troll av å til, skal jo ingenting til for at man blir rørt, såra, sint eller glad... hehe opp og ned av å til hele tia...[&:]

Er veldig hormonfylt for tiden, men det er dessverre hissige hormoner på meg nå [:'(] lunta mi er så kort at det kan ikke vises her på skjermen. Har vært på shopping med ei gravid venninne i deg... hun er ca 18 uker på vei, og hun har nettopp hatt den kjefte runden på sin kjære. Alt var galt sa hun-han spiste feil, gikk feil, kledde seg feil, må ikke ta på henne m.m. Og de giftet seg i april, så egentlig burde hun være kjempe fornøyd. Hun sa at hun ikke visste hvorfor hun irriterte seg så veldig, men hun klarte ikke la være. Mannen hennes har heldigvis lest litt ang hormoner, så han tar det med godt mot [;)]

Back
Topp