Hormonellt utilregnelig...

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Jeg er så sinna!! Arrghh.. det kom som kastet over meg hehe.. jeg er skikkelig skikkelig sint, på den forbannede naboen som røyker fordi det stinker så inn i granskauen vondt, på hundene som stinker, på sambo som er på TRAVBANEN når jeg er sint og trenger noen å skjelle ut, på alt rotet i leiligheten, på den helsikkes gode luktesansen og den sviktende smakssansen.

Det er faktisk ingenting som smaker godt bortsett fra hvitost og gul te med 3 ss sukker i.
Blir sur fordi vi har presset innholdet av to leiligheter inn i 1 leilighet og det er forferdelig trang og sambo er en rotekopp, og jeg har ikke energi til å rydde fordi jeg er så utrolig kvalm av den forbannede naboen hehehe....

Blir også sur fordi jeg føler meg som en overvektig shetlandsponni med brukkne ankler på samtlige føtter. Jeg er lei av å se potetgullfeit ut fordi jeg er gravid.. er 155 cm høy..hallo.. det er 4 cm fra nederste ribbein til hoftekammen min.. babyen har ingen annen plass å vokse en ut...

Alt som skjer i dag er ikke min feil.... jeg er hormonellt utilregnelig :)

Hahaha! Huff :P

Det viktigste er å le av det etterpå. Sambo fikk streng beskjed om at vi likegodt kunne bodd i en kuruke fordi det var omtrent like reint i den som hjemme hos oss og at det så ut som det bodde to hjemløse fanter her. Så stirret vi på hverandre til vi brakk sammen av latter :)

hhaha! Det innlegget der burde du ta vare på til senere tid å le godt når du leser det :P Men huff, forstår deg godt! Er ikke mye som skal til før jeg sprekker.. føler jeg er sint hele dagen og det er ikke noe kjekt for verken meg eller sambo /: Klarer ihvertfall å holde meg med småen da, tar det heller ut på sambo om kvelden stakkers :P

Nei det er ikke så veldig morro! Spesielt ikke når jeg ikke klarer å kontrollere det. Om jeg klarer å stanse ordflommen så komme det et negativt smekk med tungen, ett oppgitt sukk eller en irritert og frustrert lyd. Merkelig for det gikk fra den ene dagen til den andre. Jeg følte meg normal.. men plutselig innså jeg at jeg er blitt bitt av svangerskapshormonene :D hurra! Har heldigvis en forståelsesfull samboer :) hehe..

Jeg er så sinna!! Arrghh.. det kom som kastet over meg hehe.. jeg er skikkelig skikkelig sint, på den forbannede naboen som røyker fordi det stinker så inn i granskauen vondt, på hundene som stinker, på sambo som er på TRAVBANEN når jeg er sint og trenger noen å skjelle ut, på alt rotet i leiligheten, på den helsikkes gode luktesansen og den sviktende smakssansen.

Det er faktisk ingenting som smaker godt bortsett fra hvitost og gul te med 3 ss sukker i.
Blir sur fordi vi har presset innholdet av to leiligheter inn i 1 leilighet og det er forferdelig trang og sambo er en rotekopp, og jeg har ikke energi til å rydde fordi jeg er så utrolig kvalm av den forbannede naboen hehehe....

Blir også sur fordi jeg føler meg som en overvektig shetlandsponni med brukkne ankler på samtlige føtter. Jeg er lei av å se potetgullfeit ut fordi jeg er gravid.. er 155 cm høy..hallo.. det er 4 cm fra nederste ribbein til hoftekammen min.. babyen har ingen annen plass å vokse en ut...

Alt som skjer i dag er ikke min feil.... jeg er hormonellt utilregnelig :)
Haha.. Kjenner meg såå igjen!:-)

Haha så fælt av meg å le av innlegget! Men det var gøy å lese da jeg føler akuratt det samme :p

Back
Topp