Hormonelle drømmer..?

Lille♥venn

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Er det flere som har virkelig livlige og merkelige drømmer?! :D
Mine drømmer rangerer fra at babyen har kommet, jeg står på badet og vasker han, og blir superstressa og samboeren bare later seg.
Eller at babyen har vokst seg så stor i magen, at jeg kjenner hele kroppen hans, og må liksom gå og "bære" på magen min.
Det er også mye av drømmer hvor samboeren min er utro, forlater meg, jeg forlater han, jeg drar på flytur vekk fra han... Er ikke måte på!
Er det vanlig å ha ordentlig paranoide drømmer når man er gravid? :p
Isåfall, så er det så langt det eneste jeg har sett av disse såkalte hormonene :p

<3 Garm Leon <3 Får en liten prins! OUL-termin 18. Januar 2015 <3

Rareste drømmen jeg har hatt var at jeg og sambo var i New York..hvor vi ikke tok fly dit, men hvert vårt flyvende teppe:p så vi fløy kjempe høyt å jeg var livredd for å falle av teppet :p

<3 VinterPrinsesse <3

Hehe, du er ikke den eneste i alle fall! De verste drømmene jeg har er at jeg får babyen, og så glemmer av den.. Type setter den igjen i bilen, glemmer å amme, glemmer å skifte bleie osv :eek: Våkner i full panikk! Ellers drømmer jeg også mye rart om samboeren, i natt drømte jeg at han kom hjem med en kattunge og jeg ble så sint at jeg bare dro :p

Jeg har også hatt noen rare drømmer, bl.a. at jeg og mannen var på bryllupsreise på en øde øy. Problemet var at sjøen steg etterhvert og at vi måtte dra videre til en ny øy med en robåt. Og slik fortsatte det. Vi var alltid på evig jakt etter en ny øy før den va var på ble tatt av sjøen. Det var også svevende øyer med grønne tråder hengende nedover men for å komme til disse og være i trygghet fra sjøen måtte vi klare flere levler akkurat som vi var i ett spill.

Absurde drømmer er jeg vant til, jeg flyr og lever i verdener som er oversvømt av zombier og aliens, men virkelighetstroe drømmer som er paniske og paranoide, liksom, det er SÅ uvanlig for meg!
Man skulle tro jeg var redd for at samboeren forlater meg, noe jeg virkelig ikke er :p
Eller at det er noe galt med ungen...
Merkelige saker :p

Drømte at babyen ble født, først som gutt og så ble den jente etterhvert. Og jeg ble helt fra meg fordi alle andre ville skifte bleie på hun, så jeg fikk ikke lov.. Drømmer sånne ting heeele tiden :p

Så bra at det ikke bare er meg!! :p

Back
Topp