Hormonella

Mammilutten

Betatt av forumet
Assistert-jentene
Novemberbarna 19
Noen andre som griner? Jeg er kun 4+2 å griner hele tiden :(
Griner av alt, reklamer, bilder, filmer, samtaler.. var hos jordmor i dag og snakket om arbeidsplassen, gråt da også.. hadde en samtale med sjefen min, gråt da også..
Erre mulig??

:p

Haha ja og jeg har FULL medfølelse og forståelse! Tårene kommer når jeg sitter alene i bilen, prater med kollegaer, familien ringer. Heldigvis ikke så ille bestandig men dette ligner jo faktisk ingenting!!

Er til å bli sprø av :p blir jo helt dott av alle disse hormonene :p trenger ikke å være noe trist engang før tårene spruter :p

Noen andre som griner? Jeg er kun 4+2 å griner hele tiden :(
Griner av alt, reklamer, bilder, filmer, samtaler.. var hos jordmor i dag og snakket om arbeidsplassen, gråt da også.. hadde en samtale med sjefen min, gråt da også..
Erre mulig??

:p

Jeg er også hormonella! Men jeg blir mest sur og irritert :o Har blitt SÅ irritert idag på en kollega som ikke gjør jobben sin, og det går utover alle andre (mest meg). Stakkar.. Jaja :p

Jeg er også hormonella! Men jeg blir mest sur og irritert :eek: Har blitt SÅ irritert idag på en kollega som ikke gjør jobben sin, og det går utover alle andre (mest meg). Stakkar.. Jaja :p

Godt jeg ikke er alene :p hahahah, litt som jeg pleier å si til sjefen min: jeg må ha ti små eksplosjoner hver dag, ellers blir det en stor en, og det er ikke bra for noen! :p

Jeg er mest sinna og irritert tror jeg :hilarious: Men kan godt kjenne litt tårer i enkelte sammenhenger, som når jeg ser på sønnen min og synes han er så søt eller ser på han og tenker på at han med stor sannsynelighet skal bli storebror :arghh::Heartred

Jeg er mest sinna og irritert tror jeg :hilarious: Men kan godt kjenne litt tårer i enkelte sammenhenger, som når jeg ser på sønnen min og synes han er så søt eller ser på han og tenker på at han med stor sannsynelighet skal bli storebror :arghh::Heartred

Ja der er det noe og❤ kjenner selv at det blir sånne små glefs inni mellom:shifty: erre muuulig..

Her og:hilarious: En kollega snakket så fint om en pasient her en dag at jeg måtte kjempe mot tårene, og senere på dagen da jeg kjørte hjem fra jobb sa de på radioen at Frode Berg ble løslatt fra Russland og da bare flommet det over:hilarious::hilarious::hilarious: haha! Og jeg har jo egentlig aldri vært såå engasjert i den saken:hilarious: da tenkte jeg at NÅ er hormonene på tur;)

Fikk innvendig TUL hos gynekologen idag. Og når han fant embryoet så bar der i grininga. Ble en noe spesiell scene.
Haha samme her. Har sett på andres TUL på YouTube før jeg hadde min egen og grein allerede da så var ganske forbredt på å grine på min egen også. Blir nok noe tårer på hver UL her haha:Heartred

Her og:hilarious: En kollega snakket så fint om en pasient her en dag at jeg måtte kjempe mot tårene, og senere på dagen da jeg kjørte hjem fra jobb sa de på radioen at Frode Berg ble løslatt fra Russland og da bare flommet det over:hilarious::hilarious::hilarious: haha! Og jeg har jo egentlig aldri vært såå engasjert i den saken:hilarious: da tenkte jeg at NÅ er hormonene på tur;)

Hahaha den følelsen når en innser at hornonene kanskje har kicket inn laughing4

Fikk innvendig TUL hos gynekologen idag. Og når han fant embryoet så bar der i grininga. Ble en noe spesiell scene.

Ååå, forstår jeg godt! Tenker at tårene kommer til å strømme på uansett hvordan tul'en min går :dontknow

Ingenting unormalt her foreløpig!

Jeg er i utgangspunktet en lettrørt. Griner tilogmed når folk vinner budrunde i boligkjøp på TV, skjønner ikke helt åssen det skal bli verre enn det er allerede :whacky011

Oh yes I aller høyeste grad!
Begynte å hulke under beat for beat igår da de sang favorittsanger min.

Back
Topp