Hormonella

AnLinnea

Elsker forumet
Himmelbarn
Påskekyllingene 2020
Herlighet! Jeg er så hormonell. Gråter av ALT! Da mener jeg den minste ting. Som at jeg så en ambulanse på utrykning, og begynte å tenke på at det må ha skjedd noe fælt med noen. Gråter av all rørende musikk, av alle rørende tv-program, og av tanken på hvor nervøs jeg kommer til å være den dagen vi skal på tul.

Flere som merker at hormonene herjer?
 
Åhja, men jeg går andre veien..
Lurer på om jeg sånn over natta ble manisk :woot:

Jeg er super happy heeeele tiden..
Men nå har jeg enda ikke utsatt meg selv for slike gråtesituasjoner da..
 
Jeg griner også av alt mulig :wacky:
Vi var i byn i dag og skulle inn på kafé. Jeg er så varm for tiden også fikk jeg en skikkelig hetebyge da vi kom inn på kaféen. Så plutselig begynte jeg å grine! Av egentlig ingenting liksom! Det er så sprøtt. Har ledd litt av det i kveld. Ellers griner jeg og blir rørt av det meste :D
Det er godt vi er flere :joyful:
 
Jeg griner også av alt mulig :wacky:
Vi var i byn i dag og skulle inn på kafé. Jeg er så varm for tiden også fikk jeg en skikkelig hetebyge da vi kom inn på kaféen. Så plutselig begynte jeg å grine! Av egentlig ingenting liksom! Det er så sprøtt. Har ledd litt av det i kveld. Ellers griner jeg og blir rørt av det meste :D
Det er godt vi er flere :joyful:

Hahaha! Høres kjent ut!! Jeg blir også så vaaaaarm!! Spesielt på kvelden. Har målt etter feber flere kvelder!

Åhja, men jeg går andre veien..
Lurer på om jeg sånn over natta ble manisk :woot:

Jeg er super happy heeeele tiden..
Men nå har jeg enda ikke utsatt meg selv for slike gråtesituasjoner da..
Skal si det svinger her også da. Forrige uke ryddet jeg hele klesskapet mitt, ryddet i hagen og rensket ut en hel bod.. haha.. pleier ikke være så gira på å rydde liksom!
 
Ikke grining her, men jeg er så utrolig varm!!:dead: Føler meg på lik linje med damene på jobb som er i overgangsalderen, så det luftes på jobb for tiden:D
 
Hahaha! Høres kjent ut!! Jeg blir også så vaaaaarm!! Spesielt på kvelden. Har målt etter feber flere kvelder.

Ha ha, ja, i går var jeg nesten sikker på at jeg hadde blitt sjuk! Men da jeg begynte å grine i tillegg så skjønte jeg at her sprenger hormonene på for fullt :joyful: Er også fryktelig varm ofte, føler det renner av meg hele tiden og må ta en kald dusj i ny og ne...Akk, håper det avtar litt etterhvert, viss ikke blir det t-skjorte hele høsten :p
 
Back
Topp