Samme her og heldigvis !!Samme her.. [emoji23][emoji7]
Aldri en fotballkamp på skjermen her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her og heldigvis !!Samme her.. [emoji23][emoji7]
Hvis noen vil se fotball i huset er det meg, og det er svæææææææææært sjeldentSamme her.. [emoji23][emoji7]

Eg skulle ønske eg ikke var av den kjeftet typen, redd naboen hører meg av å til naboen er svigermor ..Jeg er ikke av typen som hisser meg opp og skriker, går heller til et annet rom og gråter for meg selv [emoji85] Og går det mer enn noen minutter til mannen kommer og spør hvordan det går så griner jeg desto mer, da skjønner han jo ikke NOEN VERDENS TING Skulle ønske jeg var av den kjeftende typen istedenfor iblant [emoji28]
Hahaha uff [emoji23] Skulle hatt en mellomting da kanskje [emoji23]Eg skulle ønske eg ikke var av den kjeftet typen, redd naboen hører meg av å til naboen er svigermor ..
Jeg er av den kjeftetypen, og er kjemperedd for at svigerforeldrene mine skal ha hørt oss.... [emoji30]Eg skulle ønske eg ikke var av den kjeftet typen, redd naboen hører meg av å til naboen er svigermor ..
Det som er så bra her er at svigermor ofte kjefter på mannen min også, så det er ikke bare meg [emoji23]han fortjener det faktisk av og til [emoji23]Jeg er av den kjeftetypen, og er kjemperedd for at svigerforeldrene mine skal ha hørt oss.... [emoji30]