Hormonella

Aprikosblomst

Elsker forumet
Jeg ler så jeg gråter nå.
I dag tidlig kledde jeg på meg klær, nynnet for meg selv og gjorde meg klar for å gå ut døra. I det jeg kommer meg ut på fremsiden av leiligheta blir jeg stående..... Meeen i alle dager! Vegen er stengt på den ene siden, og på den andre siden står det en gigantisk gravemaskin og lastebil. Dette resulterer i at jeg er innesperra :) Jeg slår på lommelykta på tlf og kaver litt rundt i stein, skitt og annet som gravemaskina har gravet opp..... Neida, bom fast.

Jeg går inn i leiligheten igjen og kjenner det svir i halsen. Jaggu meg, gjett om jeg er frustrert nå. Jeg stiller meg i døra på rommet for å se om kjæresten er våken. Det er han ikke. Går bort til han og rører forsiktig. Nei, han sover som en stein. Jeg kjenner gråten melder sin ankomst - og rister febrilsk i sambo - han må jo våkne! Jeg begynner å hylgråte og greier å spy ut av meg: "faens trondheim kommune som græv utenfor her, æ får mæ itj ut, æ e spærra inn, dæm kan hut sæ" mens gråten står på for fullt :P

Det resulterer i at sambo må pent følge meg ned, og forbi gravemaskinen - for så å kjøre meg dit jeg skulle. Pregzilla is here :)

Flere? :P

hohohoho! :) Jeg har ingen eksempler som det der men dagen før jeg tok graviditetstesten så satt sambo og tygde tyggis. Min yndlingstyggis, extra speremint(?) og jeg bryter utfra intet "Hva er det du tygger på?!?!?! få det bort, jeg blir kvalm!!"

Det var da jeg skjønte at jeg måtte ta en test :p hahah

hahahaha E helt utrulig hva de hormonene kan gjøre.. Er skikkelig ustabil for tiden... Tyr til tårene for den minste ting og fyrer meg opp bare nån nyser til meg

Åjada! Vi skulle bære en vaskemaskin fra kjelleren og opp! Jeg begynte å furte ganske tidlig, men var no med å bære. Vi kom opp i stuen og jeg klagde meg hele veien ut. Så ble jeg sliten og vi satte da fra oss vaskemaskinen rett ved siden av tilhengeren den skulle oppi. Plutselig bestemte jeg meg for at nå skulle ikke jeg være med å bære mer! Sambo spurte om jeg ikke kunne være snill å løfte rett oppi, men da surmulte jeg og snudde ryggen til. Til slutt tok sambo like så godt og løftet vaskemaskinen opp selv, men da var det og galt, så da løp jeg inn i huset og slang meg ned på sofan i full stigråt! Sambo kom så forskrekket inn og så rart på meg :p

Hahaha! :D Herlig! Ja, kjæresten ba meg skjerpe meg under en diskusjon, og da sprutet tårene.
Jeg begynte også å gråte i dag når jeg ikke fant bankkortet mitt. :P

Back
Topp