~* Hormonella tråden *~

msImp

Flørter med forumet
Tråden hvor man kan klage, deppe, bli sinna og forbanna osv...

FYR LØS!

Jeg trenger denne tråden, veeeeldig!!!

Den domme domme vaskemaskinen som fremdeles gjør at klærne mine stinker asfalt og diesel!! har hatt to maskinrens på kort tid til ingen nytte!!!!!!!!!!!!!

domme domme vaskemaskin!!!!!

Kjenner jeg meg rett trenger jeg denne tråden etterhvert

hehe, har mye på hjertet idag jeg...

Jeg blir skikkelig provosert når legen skriver på helsekortet mitt med STORE bokstaver og ringer rundt at BMIen min er 27.28.

Min kropp er nå i perfekt stand til å produsere barn!
Hadde de bare tatt øya opp ifra arket å sett hvilken figur jeg hadde så hadde de aldri hengt seg opp i BMIen. Jeg er godt trent og har masse muskler, disse veier mer enn fett, men seff har jeg også litt å ta i, det hører med graviditeten!

BMI er noe tull syntes jeg...
Setter oss på slankekur fordi BMIen sier vi er overvektige...

Dumme teite eksen min!!!!!

Det går an å vise litt respekt og medfølelse selvom vi ikke er sammen, jeg bærer trossalt hans barn! 

msImp skrev:

Jeg blir skikkelig provosert når legen skriver på helsekortet mitt med STORE bokstaver og ringer rundt at BMIen min er 27.28.

Hadde de bare tatt øya opp ifra arket å sett hvilken figur jeg hadde så hadde de aldri hengt seg opp i BMIen. Jeg er godt trent og har masse muskler, disse veier mer enn fett, men seff har jeg også litt å ta i, det hører med graviditeten!

Det er det frekkeste jeg har hørt om en legeHar han hørt at BMI ikke skal leses absolutt på tallene men se det individuelt???????? En person som ender akkurat på grensen 25 kan være overvektig, men også undervektig...ALT DETTE KOMMER ANN PÅ PERSONEN. Man må tenke litt lengre enn en tallskala

Ikke tenk på at ringen rundt BMI er der for noe negativt, men at den er der for å fremheve hvor perfekt og flott du er. Utrolig bra at du trener så mye...det er det beste man kan gjøre for barnet i magen (hilsen ei som drømmer om å klare å bli FLINK til å trene).

baby2 skrev:

msImp skrev:

Det er det frekkeste jeg har hørt om en legeHar han hørt at BMI ikke skal leses absolutt på tallene men se det individuelt???????? En person som ender akkurat på grensen 25 kan være overvektig, men også undervektig...ALT DETTE KOMMER ANN PÅ PERSONEN. Man må tenke litt lengre enn en tallskala

Ikke tenk på at ringen rundt BMI er der for noe negativt, men at den er der for å fremheve hvor perfekt og flott du er. Utrolig bra at du trener så mye...det er det beste man kan gjøre for barnet i magen (hilsen ei som drømmer om å klare å bli FLINK til å trene).

samme på mitt skjema, men bryr meg egentlig ikke!
det er jo en gang sånn at alle med BMI over 27 SKAL ta sukkerbelastningsprøven, og jeg anser det som det beste for bebis i magen, selv om det er et sårt punkt for meg å ikke ha mistet alle kg fra forrige svangerskap, men det viktigste er jo at lille i magen har det bra =)

Føler for å dra frem denne idag... Jeg holdt på å gjøre klart med snop og kos til meg og sambo, og mens jeg satt i telefon med søstra mi har en kompis av samboeren som bor her spist opp alt .

Da ble det ikke snop kos på oss ikveld og jeg blei sint og irritert... Får rent kjøkken da om ikke annet :S

Fy hvor dum jeg var.. Jeg drakk ett glass vann med 2 treo tab i siden jeg har migreneOg man skal ikke ta Treo når man er gravid*HYLSKRIKING* Trodde sambo hadde lest om det vra ok, men det hadde han ikek... Dumme dumme meg.. Håper det går bra med bebbisen min! Og er sååååå innmari drittlei av og ikke være i form og ha hyperemesis.. Må det snart gå over!!!!!!!

Å skulle så ønske jeg likte å gravid:(, men jeg trives ikke med at kroppen forandrer seg. Føler meg feit og svær allerede. Alle andre rundt meg er fine, mens jeg har virkelig tapt meg i det siste. Blæææ, dagens forfengelige sytetråd fra meg:(.

uff.. så mye tanker i hodet nå.. BF er helt uansvarlig og tenker bare på seg selv.. ikke at jeg forventer at han skal kysse meg i magen eller noe, men litt omsorg og kjærlighet ville være fint.. og mamma.. mamma hater BF og det gjør at jeg får nesten ingen støtte fra begge sider. Er helt forvirret og vet ikke hva skal jeg gjøre..

adrianna901 skrev:
uff.. så mye tanker i hodet nå.. BF er helt uansvarlig og tenker bare på seg selv.. ikke at jeg forventer at han skal kysse meg i magen eller noe, men litt omsorg og kjærlighet ville være fint.. og mamma.. mamma hater BF og det gjør at jeg får nesten ingen støtte fra begge sider. Er helt forvirret og vet ikke hva skal jeg gjøre..

Stakkars deg! Sender en klem til deg og håper du får det bedre i svangerskapet. Kanskje BF endrer seg etter UL!

Jeg er så sint på den kroppen min som ikke vil bli friskFor 2 dager siden våknet jeg uten vondt i hodet og litt mer åpne bihuler og følte meg så bra. Men i går o gi dag har jeg hatt vondt igjen...hva skal jeg gjøre? Paralgin er eneste smertestillende som hjelper litt og det har jeg tatt i dag! Trodde jeg skulle "dø" av smerter. Helvetes kropp...jeg vil bli frisk å komme meg tilbake i jobb NÅ.

Takk for støtte ;) Jeg må bare bli sterk! 

Vondt i hode.. oh lord, jeg vet hva du mener.. er også sint på kroppen min siden jeg fikk urinveinfeksjon og feber.. Men gleder med til vår, sol og sommer klær!

Back
Topp