Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe, har mye på hjertet idag jeg...msImp skrev:
Jeg blir skikkelig provosert når legen skriver på helsekortet mitt med STORE bokstaver og ringer rundt at BMIen min er 27.28.
Min kropp er nå i perfekt stand til å produsere barn!
Hadde de bare tatt øya opp ifra arket å sett hvilken figur jeg hadde så hadde de aldri hengt seg opp i BMIen. Jeg er godt trent og har masse muskler, disse veier mer enn fett, men seff har jeg også litt å ta i, det hører med graviditeten!
BMI er noe tull syntes jeg...
Setter oss på slankekur fordi BMIen sier vi er overvektige...
Det er det frekkeste jeg har hørt om en lege
Har han hørt at BMI ikke skal leses absolutt på tallene men se det individuelt???????? En person som ender akkurat på grensen 25 kan være overvektig, men også undervektig...ALT DETTE KOMMER ANN PÅ PERSONEN. Man må tenke litt lengre enn en tallskala
Ikke tenk på at ringen rundt BMI er der for noe negativt, men at den er der for å fremheve hvor perfekt og flott du er. Utrolig bra at du trener så mye...det er det beste man kan gjøre for barnet i magen (hilsen ei som drømmer om å klare å bli FLINK til å trene).
baby2 skrev:
hehe, har mye på hjertet idag jeg...msImp skrev:
Jeg blir skikkelig provosert når legen skriver på helsekortet mitt med STORE bokstaver og ringer rundt at BMIen min er 27.28.
Min kropp er nå i perfekt stand til å produsere barn!
Hadde de bare tatt øya opp ifra arket å sett hvilken figur jeg hadde så hadde de aldri hengt seg opp i BMIen. Jeg er godt trent og har masse muskler, disse veier mer enn fett, men seff har jeg også litt å ta i, det hører med graviditeten!
BMI er noe tull syntes jeg...
Setter oss på slankekur fordi BMIen sier vi er overvektige...
Det er det frekkeste jeg har hørt om en lege
Har han hørt at BMI ikke skal leses absolutt på tallene men se det individuelt???????? En person som ender akkurat på grensen 25 kan være overvektig, men også undervektig...ALT DETTE KOMMER ANN PÅ PERSONEN. Man må tenke litt lengre enn en tallskala
![]()
Ikke tenk på at ringen rundt BMI er der for noe negativt, men at den er der for å fremheve hvor perfekt og flott du er. Utrolig bra at du trener så mye...det er det beste man kan gjøre for barnet i magen (hilsen ei som drømmer om å klare å bli FLINK til å trene).
uff.. så mye tanker i hodet nå.. BF er helt uansvarlig og tenker bare på seg selv.. ikke at jeg forventer at han skal kysse meg i magen eller noe, men litt omsorg og kjærlighet ville være fint.. og mamma.. mamma hater BF og det gjør at jeg får nesten ingen støtte fra begge sider. Er helt forvirret og vet ikke hva skal jeg gjøre..adrianna901 skrev: