Hormonella de lux :(

LittleBiii

Forumet er livet
Her sitter jeg da og gråter mine mange tårer :(

For å forklare fra begynnelsen, kan jeg si det at mi storesøster ble knivstukket for snart 1 år siden. Rettsaken mot den siktede ble gjennomført i sommer, men han anket saken og det skal derfor være ny rettsak idag. Jeg var med på den forrige rettsaken både for å støtte mi søster og fordi jeg selv hadde lyst til å være med. Hadde lyst til å være med idag også, så jeg ordna meg fri fra jobben, sånn at jeg kunne være med idag. Kl 1 inatt våkna jeg av at lillegutt kasta opp :( Han kan jo da ikke sendes i bhg og sambo har ikke mulighet for å være hjemme fra jobb. Så da sitter jeg her da å hulker omtrent, fordi jeg hadde så veldig lyst til å være der for søstra mi :( Det er jo bare sånn det ble, og lillegutt kan jo ikke noe for at han ble syk, men kjenner bare at det ble litt mye på en gang nå. I tillegg til dette med rettsaken har vi i heimen på kort tid nå vært gjennom både omgangssyken, halsbetennelse og kraftig forkjølelse. I tillegg har lillegutt og sambo hatt brennkopper. Så med tanke på at det nå kanskje blir enda en runde med omgangssyken, det sliter meg nesten ut bare ved å tenke på det :(

Dagens utblåsning ifra meg... måtte bare få det ut en plass :P

Huff daa... har du mulighet til å treffe henne i ettermiddag? Selv om du ikke får vært der i rettssalen, er det jo god støtte i å ha noen å bearbeide dagens inntrykk med.

Håper familien holder seg frisk heretter! Blir topptrent immunforsvar på dere i alle fall..

Huff daa... har du mulighet til å treffe henne i ettermiddag? Selv om du ikke får vært der i rettssalen, er det jo god støtte i å ha noen å bearbeide dagens inntrykk med.

Håper familien holder seg frisk heretter! Blir topptrent immunforsvar på dere i alle fall..

Det vet jeg ikke enda.. Skal i hvert fall ringe henne når rettsaken er ferdig for dagen :)

I og med at lillegutt har både kastet opp og har diaré, så lurer jeg på om det kanskje er best at jeg holder meg hjemme, så jeg ikke tar meg med meg baselusker hjemmefra å smitter andre :P Det smitter jo fortere enn man blunker av og til, og jeg hadde fått veldig dårlig samvittighet om jeg hadde smitta noen..

Satser på at dette går fort over ja og at vi holder oss friske framover! Ikke noe godt med så mye sykdom hengende over oss i tillegg til at jeg er gravid... blir jo helt utslitt :(

Huff, skjønner godt at det ikke er noe ålreit! Hun vet i alle fall sikkert at du egentlig ville vært hos henne hvis du hadde muligheten, og det hjelper jo :) Sykdom hos barn tar på både fysisk og psykisk, både med våkenetter og alt rundt. Håper dette er siste sykdom på en god stund, og at gjerningsmannen får den straffen han fortjener!

Så ljedelig, men sykdom kan ingen styre. Søsteren din skjønner nok. Og håper du får pratet med henne i ettermiddg. Lurer på hva slags jobb samboeren din har, som ikke kan ta en sykt-barn-dag? (Ikke meningen å være frekk altså, jeg bare lurer)

Huff, skjønner godt at det ikke er noe ålreit! Hun vet i alle fall sikkert at du egentlig ville vært hos henne hvis du hadde muligheten, og det hjelper jo :) Sykdom hos barn tar på både fysisk og psykisk, både med våkenetter og alt rundt. Håper dette er siste sykdom på en god stund, og at gjerningsmannen får den straffen han fortjener!

Ja, hun vet det. Snakka med henne på melding før rettsaken og på telefon nå etter at rettsaken var ferdig, og hun sa jeg ikke måtte ha dårlig samvittighet, for det er jo bare sånn det er. Er jo ikke lett å styre når man skal være syk og ikke. Hjalp veldig å få snakka med henne :)

Ja disse sykdommene tar virkelig på :( Vi har hatt altfor mye av det i det siste, og håper virkelig vi slipper mer av det nå fremover!

Jeg håper virkelig han får den straffen han fortjener. Vi var veldig fornøyd med straffen han fikk sist, men så anket han jo, så det blir jo spennende å se nå da om han får samme straff eller eventuelt mer eller mindre...

Så ljedelig, men sykdom kan ingen styre. Søsteren din skjønner nok. Og håper du får pratet med henne i ettermiddg. Lurer på hva slags jobb samboeren din har, som ikke kan ta en sykt-barn-dag? (Ikke meningen å være frekk altså, jeg bare lurer)

Ja hun sa det var veldig forståelig. Ingen kan jo styre når man skal være syk og ikke, så det er jo bare sånn det er. Men jeg fikk i hvert fall snakket med henne og det hjalp veldig :)

Han jobber med dekk og felg og har da ekstremt mye å gjøre på jobben nå framover mot vintersesongen. Alle skal opp å hente vinterdekk, bestille vinterdekk, bytte dekk og de får også svære lass med nye vinterdekk fra flere land som skal lagres og klargjøres før sesongen. Idag ble visst den travleste dagen på flere uker, så det var rett og slett umulig for han å ta seg fri idag.. Ble litt skuffet på morgenen, men skjønner jo veldig godt at det ikke er lett å ta seg fri når det er helt villt mye å gjøre der, så akkurat det får han min fulle forståelse for :)

Ja hun sa det var veldig forståelig. Ingen kan jo styre når man skal være syk og ikke, så det er jo bare sånn det er. Men jeg fikk i hvert fall snakket med henne og det hjalp veldig :)

Han jobber med dekk og felg og har da ekstremt mye å gjøre på jobben nå framover mot vintersesongen. Alle skal opp å hente vinterdekk, bestille vinterdekk, bytte dekk og de får også svære lass med nye vinterdekk fra flere land som skal lagres og klargjøres før sesongen. Idag ble visst den travleste dagen på flere uker, så det var rett og slett umulig for han å ta seg fri idag.. Ble litt skuffet på morgenen, men skjønner jo veldig godt at det ikke er lett å ta seg fri når det er helt villt mye å gjøre der, så akkurat det får han min fulle forståelse for :)
Så bra du fikk snakket med henne. Aldri vært en slik type rettsak i min familie eller vennekrets, men det må jo være fryktelig å gjennoppleve alt. Håper han får straff som fortjent og at alle fakta kommer på bordet ja.

Dekk og felg nå ja, skjønner det er hektiske dager da :)
Da er det ihvertfall arb.giveren hans som må ha skikkelige backupløsninger, for folk er syke, og de kan til og med bli syke på den travleste dagen i året. Sorry st jeg maser om dette, men jeg ahdde en slik sjef selv tidligere. Derfor blir jeg så irritert når jeg hører om slikt. En sjef Som ga oss dårlig samvittighet, som ringte og masa da vi var syke. Som fikk oss til å gå på jobb syke..ei jobba med nyoperert kne, hun turde ikke være hjemme selv om hun hadde sykmld, ei måtte komme på jobb rett etter en SA natta før, og jeg selv havnet på legevakten med ryggprolaps av stress. Fint sted. Sier ikke at sin mann har det slik altså :)

Så bra du fikk snakket med henne. Aldri vært en slik type rettsak i min familie eller vennekrets, men det må jo være fryktelig å gjennoppleve alt. Håper han får straff som fortjent og at alle fakta kommer på bordet ja.

Dekk og felg nå ja, skjønner det er hektiske dager da :)
Da er det ihvertfall arb.giveren hans som må ha skikkelige backupløsninger, for folk er syke, og de kan til og med bli syke på den travleste dagen i året. Sorry st jeg maser om dette, men jeg ahdde en slik sjef selv tidligere. Derfor blir jeg så irritert når jeg hører om slikt. En sjef Som ga oss dårlig samvittighet, som ringte og masa da vi var syke. Som fikk oss til å gå på jobb syke..ei jobba med nyoperert kne, hun turde ikke være hjemme selv om hun hadde sykmld, ei måtte komme på jobb rett etter en SA natta før, og jeg selv havnet på legevakten med ryggprolaps av stress. Fint sted. Sier ikke at sin mann har det slik altså :)

Er ikke noe lett nei. Hun sliter med å skulle gå igjennom alt på nytt og ikke minst se han som gjorde det igjen. Det verste er jo at vi kjenner godt han som gjorde det, så hele situasjonen er ganske tragisk egentlig :(

Ja, er virkelig hektiske tider på jobben hans nå. Skal ikke nekte for at de er veldig avhengige av han på jobb, for han er veldig dyktig i jobben sin, men sjefen hans er en utrolig kul fyr :) Det er vel heller sambo som mener det skal mye til for å holde han hjemme. Han reiser jo på jobb, selv om han egentlig burde holdt seg hjemme. Og da blir han som regel sendt hjem når sjefen ser hvor dårlig han er :P

Håper alt hørbar med deg nå en mnd etterpå ting tar på- godt å bare få det ut iblant.
Når det ikke går bra så går det i hvertfall over :-)

Håper alt hørbar med deg nå en mnd etterpå ting tar på- godt å bare få det ut iblant.
Når det ikke går bra så går det i hvertfall over :)

Takk! Det går mye bedre nå :) Nå er det det aller meste pakket og ryddet klart til flytting og vi gleder oss masse til alt det nye og spennende som skjer framover :)

Back
Topp