Hormonell?

Stjerneskudd10

Blir kjent med forumet
I dag er jeg 6+2 :love017

Jeg er utrolig hormonell. I går gråt jeg fordi det ikke var noe galt :smiley-ashamed004 Haha!
Kjenner jeg er ekstremt irritabel å irriterer meg over ting jeg aldri har brydd meg om tidligere.

Hvordan har dere det med hormonene deres?

Helt på tulltur. Gråter ihvertfall gjennomsnittlig 5 ganger per dag. Av helt ubetydelige ting. Før graviditeten gråt jeg kanskje to ganger i året. Ikke så mye sinne frem til nå da, heldigvis.

Siste uka vært veldig sint. Hatt mye dårlig samvittighet ovenfor mini. Håper det roer seg snart.

Lett sint og irritabel. Mer trett og uvel denne gang og det passer dårlig i kombinasjon med en sta 3 åring.

Blir så sinnsykt fort irritert/sinna! :facepalm: Og det går utover ungene, så jeg går med konstant dårlig samvittighet.

Blir fort irritert og gråter for ingentingo_O prøver å styre meg mest mulig for ungene sin del

Blir veldig lett rørt til tårer. Utenom det er jeg så trøtt at jeg ikke orker være sur/lei :laughing002 (eller spesielt glad). Ganske så flat i humøret rett og slett… håper det blir litt bedring på det

Bare trøtt. Merker ikke stort ellers til hormoner. Grått 1 gang siden vi fant ut av frøet. Det var når vi hadde diskutert.

Ganske irritabel vil jeg si og da er det hovedsakelig samboeren min det går utover. Men så irriterer og provoserer han også ofte med vilje og da blir jeg i hvert fall SUR.

Back
Topp