Hormonell

Noddy86

Andre møte med forumet
Jeg er så utrolig hormonell i dette svangerskapet. Jeg gråter av alt: bilder av barn på Facebook (trenger ikke engang å være babybilder), tv-serier, radiolåter og av og til bare av en tanke jeg får i hodet. Det er veldig komisk og noe jeg ikke har opplevd i mine to tidligere svangerskap. Jeg har to gutter fra før og vet ikke om jeg har gutt eller jente i magen denne gangen. :) Noen flere som har det sånn? Dere med flere barn, har dere merket noen helt klare forskjeller på jente- og guttesvangerskap?
 
Har merket det er enkelte tinge jeg reagerer på som jeg ikke stusset i tidligere. Går greit så lenge jeg er alene, men når barna er her så lurer de på hvorfor jeg gråter
 
Haha hormonene lever ja :smiley-ashamed005 Gråter for ingen ting :laughing021 i forrige svangerskap bar jeg en jente var da mer hormonell, ikke bare gråt jeg lett, ble også fort sint/irritert for ingenting.. Dette var utrolig slitsomt... Denne gangen tror jeg det er gutt, er hormonell, men på en heeelt annen skala enn sist. Krysser fingrene for at dette svangerskapet ikke blir likt på den måten :confused013:smiley-ashamed004
 
Førstegangsfødende, så kan ikke svare på forskjeller. Men er vanvittig hormonell, og gråter for ingenting. Her om dagen begynte jeg å hylgrine av slutten på shrek 3 fordi den var så romantisk :laughing014
 
Var hos veterinær nylig med hunden vår. Hun skulle skylle ørene, altså helt ufarlig og smertefritt. Men redselen hennes som vistes gjennom lyder og kroppsspråk fikk meg til å gråte som bare det hos veterinæren. Veterinæren ble veldig opptatt av å betrygge meg på at det ikke var smertefullt. Jeg følte jeg ble nødt til å fortelle at jeg var gravid og fullstendig irrasjonell mellom hikstende og tårene. Herlighet så idiotisk latterlig. Både komisk og skremmende å ha så lite kontroll over eget system. Fikk testet at både morsinstinkt og hormoner virker i alle fall gleder meg til å bli synlig gravid, så er man liksom mer unnskyldt, for dette skjønner jeg at kan skje når og hvor som helst
 
Gråter veldig lett! Var sånn forrige svangerskap også
 
Gråter også lett! Flaueste er når jeg begynner å gråte av matteoppgaver på skolen xD stakkar mattelærer! Heldigvis går jeg på skole med bare godt voksne damer som alle har vært igjennom dette selv :)
 
Back
Topp