Hormonell

Må faktisk si jeg ikke kjenner noe på den hormonelle biten. Er lettrørt fra før, men ikke merket noe til at jeg gråter fortere, blir sinna lettere eller noe slikt.. håper virkelig ikke det betyr at ting ikke er som det skal for det! :nailbiting:
Det er nok helt normalt å ikke være det også :)
Selv har jeg lite plager, og blir derfor redd og skeptisk for at noe er galt. Men mest sannsynlig er jo alt akkurat som det skal :)

Må faktisk si jeg ikke kjenner noe på den hormonelle biten. Er lettrørt fra før, men ikke merket noe til at jeg gråter fortere, blir sinna lettere eller noe slikt.. håper virkelig ikke det betyr at ting ikke er som det skal for det! :nailbiting:
Man reagerer veldig ulikt på hormoner, noen merker knapt endringer, mens andre ikke tåler forandringene i hormonbalansen ;) tror ikke du skal bekymre deg for at ikke du er hormonell :happy:

Er også bare mer lettrørt! Var sånn sist og :)

hormonell som fy! hyttetur med mamma, pappa og jentungen, og eg bli rørt av alt. absolutt alt! dei veit ingenting enda, så får håpa eg ikkje avsløre noko, høhø!

Back
Topp